Gå til innhold

Hva gjør folk for tiden? På kveldene og ellers?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har sluttet å spille PCspill. Har nå fortsatt ferie. Går en del i Netflix og trening. Hva går som regel dagen deres med på? Hva gjør folk? Leter sårt etter litt inspo 

Anonymkode: 20f5c...6bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tooquiet

Det lurer jeg ogspå på for kjeder meg i hjel. Jeg leser, spiller spill, fargelegger, ser film, men likevel kjeder jeg meg. Har heller ikke folk rundt meg så trenger tips jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Trening (organisert i tillegg til jogging og treningsstudio), matlaging og søke etter nye oppskrifter, ski, netflix, leser bøker, baking, cafe/bar med venner, planlegge neste reisemål.

Anonymkode: d9d17...d5d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steller med datteren min og når hun er lagt så nyter jeg egentlig bare fred og ro i hodet. Ser på noe uanstrengende på tv eller surfer litt på nett for å være sosial , for det rekker jeg ikke ute i den virkelige verden. Har ingen gode hobbytips dessverre men er jo mye å gjøre hvis du vil hente inspirasjon fra nettet eller Pinterest, pinerest er genialt bare søk på women hobbies to do at home :) eller DIY 

Endret av merano
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå ser jeg på Grimm :yvonne:

Men se noe eller spille, et eller annet noe chill 😊👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Trene, lese, strikke/sy, gjøre husarbeid (f.eks ta en skikkelig opprydning i kjøleskap eller matskap og vaske der, gå gjennom roteskuffer o.l), ha besøk av eller besøke venner, snakke med venner i telefonen, bake (brød, rundstykker osv som kan fryses), måke snø, høre på lydbøker, gå tur (både med og uten ski), shopping (både på nett og i fysiske butikker), legge puslespill...

Jeg har fri i dag, og på planen min står bl.a klesvask, stryking, rydde vekk en del julepynt, bestille noe jeg fant på eBay (må sjekke med mannen at det er riktig ting) og sykle en tur.

Anonymkode: 4a289...95a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  • Netflix
  • Går tur med musikk eller skumle historier på ørene (Liker spenningen av skumle saker mens jeg går i mørket alene)
  • PC-spill eller TV-spill
  • Leser bøker
  • Snakker med venner via Discord og Skype
  • Rydder/sorterer ting og klær av og til
  • Jobber med kreative prosjekter
  • Tegner
  • Titter på Pinterest, Twitter, Instagram, osv
  • Youtube (for det meste Scary Stories og Let's Plays)
  • Spiller inn egne videoer til Youtube
  • Redigerer videoer for moro
  • Spiser mat
  • Legger meg tidlig
  • Trener med vekter jeg har hjemme
  • Planlegger hva som skal gjøres neste dag

Selvfølgelig gjør jeg ikke alt dette hver kveld, men det er for det meste disse tingene det går i.

Anonymkode: c60b4...83f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener, strikker, Instagram og kvinneguiden, når vi får valp blir det endel hund på kveldene da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle de morsomme telletrådene her på Kvinneguiden!                  

:nordvesta:     

Anonymkode: 4b0c9...3f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser mye serier og film, spiller litt på PC. Tusler rundt, tøyer og strekker. Snakker med meg selv. 

Burde nok gå litt mer ut..

Anonymkode: f9cea...5d2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser serier, gamer, hekler, fargelegger, etter at barna er lagt

Anonymkode: 41ae5...920

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98
44 minutter siden, Zaga skrev:

Har ikke så mye å gjøre. Er alltid alene. Har ingen venner.

❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rydder, vasker, bretter klær, ser på tv (noen ganger kombinasjon), spiller litt data, syr litt barneklær, leser bøker (som regel å kindleapp), snoker på forum og sosiale medier og hvis jeg kjeder meg og har dødtid etter at ungene sover blir det fort en halvtime med hudpleie og hjemmespa på badet med musikk. 

Som regel er det et rotete barnerom eller stabel klær som må tas til jeg lander på sofaen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går tur, besøk, husarbeid, baking, strikking. 

Døgnet har ikke nok timer

Anonymkode: 50f56...0b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...