AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #1 Skrevet 3. januar 2019 Noen som har forsøkt dette? Var det deilig? Min manns store drøm er at jeg skal bli knullet av han og en annen mann samtidig. Tenker å oppfylle fantasien hans og vil gjerne høre andres erfaring:) Anonymkode: 18f95...62a 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #2 Skrevet 3. januar 2019 Trodde ikke det gikk an? Er det ikke en i vagina og en analt som er doublepenetration? Anonymkode: 81978...f6e
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #3 Skrevet 3. januar 2019 Ja har erfaring med det. Jeg satt overskrevs på den ene som lå på rygg, så bøyde jeg meg frem så min partner kom til fra bak, han har godt over normal størrelse så det var veldig veldig trangt, men også utrolig deilig. Min partner som sto på kne bak var den som styrte og penetrere mest. Anonymkode: 896dd...571 4
Fjellreven79 Skrevet 5. januar 2019 #4 Skrevet 5. januar 2019 Jeg har gjort det på en elskerinne, sammen med en kompis. Vi Kjørte inn i begge hull, og også begge i musa samtidig. Hun digga det. Jeg digga henne ennå mer. og jeg husker hun og jeg hadde skikkelig deilig sex aleine etterpå som blei veldig sterkt-hvor hun på en måte takket meg for at hun fikk slippe seg løs uten å føle seg dårlig av en eller annen grunn. Kan forstå mannen din veldig godt- da jeg finner det veldig opphissende selv, og tror dere kan få en veldig bra opplevelse om du tenner på tanken selv. Om du gjør det kan jeg garantere at gubben kommer til å steile 😂 lykke til 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå