AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #1 Del Skrevet 3. januar 2019 så hold nå kjeft! Ingenting i verden kan måle seg med elbil. ELBILELBILELBILELBILELBILELBILELBILELBILELBILELBILELBILELBILELBILELBIL for alle pengene!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Kjør i elbil, sitt i elbil, sov i elbil, spar penger i elbil, spis mat i elbil, lad strøm i elbil. ELBILELBILELBIL!!!!!!Du kan i simpelheten redde kloden ved å kjøpe ELBILELBILELBILELBILELBILELBILELBILELBILELBILELBILELBILELBILELBIL!!!!!!!!!!! Anonymkode: 53112...e92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 4. januar 2019 #2 Del Skrevet 4. januar 2019 Batterikassa har Co2 utslipp så det holder, hjelper ikke å kjøpe de heller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #3 Del Skrevet 4. januar 2019 Deg om det Anonymkode: 2a0b8...ce0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #4 Del Skrevet 4. januar 2019 Best til å kjøre på batteristrøm. Men jeg vil heller ha bil med bensinmotor. Anonymkode: f08b4...f5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalevala Skrevet 4. januar 2019 #5 Del Skrevet 4. januar 2019 Jeg tror ikke egentlig du liker elbil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Husholdning1 Skrevet 4. januar 2019 #6 Del Skrevet 4. januar 2019 Best til å bli kjørt på batteristrøm i allefall. Jeg velger bensinmotor også neste gang jeg skal kjøpe bil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå