Gå til innhold

Moderne stil suger.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Føler vi lever i firkant helvette. Alt er firkanta, fra hylle til hus. Eneste jeg kommer på som kan være nytt og tøft, er enkelte biler. Men selv her har eldre biler fra 50 tallet mer stil. Hva er moderne\ nytt men samtidig flott og tidløst?

Anonymkode: fa1fd...e1a

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg irriterer meg over folk som bruker backslash når de skulle brukt skråstrek. Vi har alle våre plager.

Anonymkode: acac3...078

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg irriterer meg over folk som bruker backslash når de skulle brukt skråstrek. Vi har alle våre plager.

Vel, det er en strek som går \ veien i stedet for / veien. Så vil si din plage, er ekstremt liten.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva som er moderne men samtidig tidløst? Det vet vi ikke enda. Det må tiden vise, hva som holder seg kult og stilig. Flere ting fra 80- og 90-tallet har jo vist seg å bli moderne klassikere. Foreksempel blazeren eller army boots. Hvis jeg skal spå, så tror jeg lite av moderne interiør vil holde seg tidløst. Høyglansa overflater på skap er fælt. Desenio-plakater i ramme, grøss. De der grønne gulvplantene med hull i enden er også støgt. De er forøvrig åttitalls igjen.

Anonymkode: 44ecd...93a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke tidløst før om minst 20 år. Alt moderne har en periode der det er veldig ut, før det plutselig blir tidløst. Noe, altså.

Anonymkode: b2bd7...920

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke tidløst før om minst 20 år. Alt moderne har en periode der det er veldig ut, før det plutselig blir tidløst. Noe, altså.

Nei, men det er da mulig å se om noe er permanent kult eller ikke?

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, men det er da mulig å se om noe er permanent kult eller ikke?

Ting som får designpriser vil ofte oppfattes som tidløse etter noen tiår. Men en periode i mellomtiden vil mange synes at de er veldig ut. Det er i alle fall min erfaring, etter å ha levd en stund.

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva som er moderne men samtidig tidløst? Det vet vi ikke enda. Det må tiden vise, hva som holder seg kult og stilig. Flere ting fra 80- og 90-tallet har jo vist seg å bli moderne klassikere. Foreksempel blazeren eller army boots. Hvis jeg skal spå, så tror jeg lite av moderne interiør vil holde seg tidløst. Høyglansa overflater på skap er fælt. Desenio-plakater i ramme, grøss. De der grønne gulvplantene med hull i enden er også støgt. De er forøvrig åttitalls igjen.

Anonymkode: 44ecd...93a

Joda, en del fra 80 tallet holder seg, men er ikke mye av det bare nostalgien?

Hvis du hadde blitt teleportert til en 70-80 talls stue nå, ville du neppe synes det var koselig? Har vært på museum og sett rom dekorert som på 70 og 80 tallet. Creepy spørr du meg. 50 tallet derimot, behagelig og pent.

AnonymBruker
Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker said:

Vel, det er en strek som går \ veien i stedet for / veien. Så vil si din plage, er ekstremt liten.

Retuıugeu har Petʎduıug.

• Liker 1
Skrevet

Moderne arkitektur og moderne kunst er søppel

AnonymBruker
Skrevet

Smaken er som baken, den er delt.    

Anonymkode: 92a9e...cd6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...