AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #1 Skrevet 3. januar 2019 Hei! Håper virkelig noen kan hjelpe meg med dette: Jeg har privat bruker på Instagram, med en god del følgeforespørsler, så jeg lurer på hva om skjer med de hvis jeg åpner kontoen min? Begynner de å følge meg eller blir de borte? Tusen takk! Anonymkode: 1c5a0...633
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #2 Skrevet 4. januar 2019 Hvis du har åpen bruker, så kan alle følge deg uten at du trenger å godkjenne forespørselen. Anonymkode: c3925...dac
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #3 Skrevet 4. januar 2019 Da følger de deg automatisk... Anonymkode: e7faf...78e
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #4 Skrevet 4. januar 2019 Du godkjenner de på en måte. Anonymkode: e7faf...78e
Kalevala Skrevet 4. januar 2019 #5 Skrevet 4. januar 2019 Følgere du ikke har godkjent på din private profil blir ikke automatisk med når du åpner profilen, men om de ønsker å følge deg på nytt, får de lov til det uten at du kan velge det bort. Du vil bare få en beskjed om at xxxx har begynt å følge deg.
Patricia Skrevet 6. januar 2019 #6 Skrevet 6. januar 2019 Så de blir borte på en måte, men da kan de begynne å følge meg på «nytt» på en måte hvis de vil?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå