Gå til innhold

Elektrisk rullestol med barn på fanget??

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg undrer meg mer over hvordan hun fikk til å lage dette barnet🤔

Anonymkode: 837c3...c46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har det slått deg at hun kan ha fått dette barnet før hun ble rullestolbruker? 🙄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Honey Dew skrev:

Har det slått deg at hun kan ha fått dette barnet før hun ble rullestolbruker? 🙄

Det har hun ikke. 

Anonymkode: dd8f9...574

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elektriske rullestoler har et belte som festes over hoften. (Noen har også belte over brystet.) Så lenge hun har beltet over både seg selv og barnet er det svært liten sjanse for at barnet skal ramle ut.

Anonymkode: 5eefe...a6e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Er du en av de som spør rullestolbrukere om hvordan de har sex? 

For de som ikke visste: det er et ganske vanlig spørsmål de får. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.1.2019 den 21.39, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal hun ikke få lov til det! Jeg vil tro hun har mob.tlf hun er i stand til å bruke. Et barn på 2 år klarer fint å klatre opp igjen på egenhånd, og ikke alle stikker av heller.

Anonymkode: d97e2...104

Er du seriøs ? 

Anonymkode: 058f7...874

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Lilleblomst90 skrev:

Nå er det faktisk sånn at det er lov for foreldre som sitter i rullestol å dra på tur sammen med sine egne barn. Denne kvinnen har som du nevner assistanse, så hva er problemet ditt? Og så skrive dette på nett? Barnevern? Politi? Dette er fullstendig latterlig. Håper du har fått med deg den nye reklamen til Rema 1000 Lev Vel. Det er faktisk helt lov og vanlig å la barna sitte på rullestolen. Alle foreldre i rullestol gjør det. Rullestolen er beina våre. Du bærer vel egne barn i armene dine? Drar på tur uten hjelp? Selv om DU ikke syns det er forsvarlig så betyr ikke det at det er uforsvarlig eller ulovlig. Vi er godt beskyttet av både lovverk og menneskerettigheter. Og ungene våre har det fint. Den mammaen du snakker om sitter faktisk ikke og slenger ut ignorant dritt på nett som du og flere her gjør, hun er på tur med ungen sin. Tenk så flott den kiden har det, da! 

Et tips - sjekk datoen på siste innlegg FØR du eventuelt skriver et nytt innlegg og dermed drar opp en snart to år gammel tråd!

Anonymkode: 12a1b...3fd

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, n_97 skrev:

Er du en av de som spør rullestolbrukere om hvordan de har sex? 

For de som ikke visste: det er et ganske vanlig spørsmål de får. 

Nei jeg hadde aldri spurt mennesker om deres sexliv. Hverken funksjonshemmede eller funksjonsfriske. Men det må være lov å undre seg hvordan når det er snakk om et menneske som trenger hjelp til alt, inkl egenpleie og løfte et barn på fanget. Også hvem som vil/tenner på å ligge med noen som er helt grønnsak i kroppen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei jeg hadde aldri spurt mennesker om deres sexliv. Hverken funksjonshemmede eller funksjonsfriske. Men det må være lov å undre seg hvordan når det er snakk om et menneske som trenger hjelp til alt, inkl egenpleie og løfte et barn på fanget. Også hvem som vil/tenner på å ligge med noen som er helt grønnsak i kroppen.

Du kan sikkert fint tenke deg til diverse løsninger funksjonshemmede bruker på soverommet. I tillegg finned det spesialutstyr der også. 

Den siste setningen din er utrolig fordomsfull. Jeg kunne skrevet et helt avsnitt om den. Det er (surprise!) litt mer med en person enn en kropp som ikke er helt a4. Personlighet. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Trodde man var over å bruke ord som «grønnsak» på andre mennesker.

Anonymkode: 9ea34...dda

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det har hun ikke. 

Anonymkode: dd8f9...574

Hvorfor svarer du på den ene spørsmålet og ikke det andre? Så da får jeg spørre igjen: siden det ikke gikk så bra for vedkommende, hva skjedde?

Anonymkode: 61e74...38a

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun ikke kan ta vare på seg selv hvorfor har hun barn? Og hvordan skal hun klare å ta vare på dette barnet? Utrolig egoistisk

Anonymkode: 2ed28...015

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trodde man var over å bruke ord som «grønnsak» på andre mennesker.

Anonymkode: 9ea34...dda

Nei, det var «mongo».

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, n_97 skrev:

Du kan sikkert fint tenke deg til diverse løsninger funksjonshemmede bruker på soverommet. I tillegg finned det spesialutstyr der også. 

Den siste setningen din er utrolig fordomsfull. Jeg kunne skrevet et helt avsnitt om den. Det er (surprise!) litt mer med en person enn en kropp som ikke er helt a4. Personlighet. 

Det er sikkert fordomsfult for noen, mens andre tenker det samme. For min del kunne ingen personlighet ha veid opp for den funksjonssvikten ts beskriver. Det er bare for heavy. Men smaken er som baken, andre kan se bort fra funksjonsnedsettelsen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes veldig uansvarlig ut. Her skrikes det normalt sett opp, hvis en mamma har sikret barnet feil i bilstolen. Og så er dette helt ok?? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
På 18.11.2020 den 13.19, AnonymBruker skrev:

Voldsomt. Det endte ikke så bra for hun jeg skrev om her.

Merkelig at vi ikke får svar på dette. 

Anonymkode: 72771...315

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/18/2020 at 1:44 PM, AnonymBruker said:

Jeg undrer meg egentlig mest over hvordan du, som tydeligvis er gammel nok til å kunne skrive og bruke PC, ikke har lært hvordan barn blir til enda. Men du kan jo spørre for eksempel foreldrene dine eller helsesøster på skolen.

Anonymkode: 916bf...068

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.11.2020 den 13.44, AnonymBruker skrev:

Mulig det kommer som et sjokk, men folk som sitter i rullestol kan faktisk ha sex. Utrolig men sant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...