Gå til innhold

Et pinlig problem i forbindelse med sex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For noen måneder siden er jeg singel og har nå kommet til et punkt der jeg kunne tenke meg å være intim med en mann igjen. Men tanken på å skulle være intim med en ny har fått meg til å tenke over mine problemområder og hvordan en eventuell partner vil reagere på dem.

Det problemet som jeg frykter mest å avsløre for en ny mann er at jeg har en marisk (hudfold etter hemoroide). Gruer meg til jeg skal stå i doggy og om jeg kommer til å få spørsmål om det. Hvordan ville dere menn reagert på ei ny dame med den typen problem? Hadde det vært turnoff?

Anonymkode: cdc5d...a83

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har dette selv. 

Anonymkode: 99e62...783

AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke operere den vekk? Min søster gjorde det. 

Eller komme innpå temaet før sex, at den er der og hva drt er? 

Anonymkode: bf447...c1d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For noen måneder siden er jeg singel og har nå kommet til et punkt der jeg kunne tenke meg å være intim med en mann igjen. Men tanken på å skulle være intim med en ny har fått meg til å tenke over mine problemområder og hvordan en eventuell partner vil reagere på dem.

Det problemet som jeg frykter mest å avsløre for en ny mann er at jeg har en marisk (hudfold etter hemoroide). Gruer meg til jeg skal stå i doggy og om jeg kommer til å få spørsmål om det. Hvordan ville dere menn reagert på ei ny dame med den typen problem? Hadde det vært turnoff?

Har selv enda verre enn det. Heldigvis setter mannen min pris på at jeg gir blaffen i sånt og heller slapper av i senga :) 

Anonymkode: 2c849...ee3

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har selv enda verre enn det. Heldigvis setter mannen min pris på at jeg gir blaffen i sånt og heller slapper av i senga :) 

Anonymkode: 2c849...ee3

Kanskje litt enklere hvis du har en mann eller fast partner. Det var ikke noe problem for exen min heller, men gruer meg for hvordan en ny fyr vil reagere.

Ts.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke operere den vekk? Min søster gjorde det. 

Eller komme innpå temaet før sex, at den er der og hva drt er? 

Anonymkode: bf447...c1d

Vil det ikke ta lang tid fra jeg bestiller operasjon hos legen til jeg får tildelt time for operasjon? Litt dumt hvis jeg må vente flere måneder til før jeg kan ha sex.

Ts.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Går nok helt fint. Jeg selv har en føflekk i rumpen, så kan se ut som jeg ikke har tørket meg ordentlig. Men ingen som har reagert på det. 

Anonymkode: cb3bc...680

• Liker 5
Skrevet (endret)

Personlig hadde jeg ikke ofret ett sekund en gang på dette. Er det sex på gang har jeg viktigere ting å tenke på, som f.eks hennes og min nytelse...

Endret av Hillbill
  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Du hadde skjønt at det ikke var noe å bry seg om når du kjente tunga mi slikke deg i baken....

Anonymkode: 5b6ca...e9d

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil det ikke ta lang tid fra jeg bestiller operasjon hos legen til jeg får tildelt time for operasjon? Litt dumt hvis jeg må vente flere måneder til før jeg kan ha sex.

Ts.

Men da burde du få ut fingeren før du treffer en ny type.... Herregud. 

AnonymBruker
Skrevet

Aldri fått kommentarer på mine synlige hemorider engang ifb.sex med nye partnere.. tror du kan ta det helt med ro :) ingen bryr  seg om sånt.

Anonymkode: e566c...5f2

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, FrodeF skrev:

Men da burde du få ut fingeren før du treffer en ny type.... Herregud. 

Kjeder du deg siden du kommer med bitre kommentarer til alt og alle?

• Liker 7
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts.

Du tar en risk med å operere sånt. 

Hvorfor bry seg med å fjerne det hvis det ikke er noe annen grunn enn tanken på OM en evt ny sexpartner skulle bry seg med den?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Forundret.. skrev:

Du tar en risk med å operere sånt. 

Hvorfor bry seg med å fjerne det hvis det ikke er noe annen grunn enn tanken på OM en evt ny sexpartner skulle bry seg med den?

Kanskje. Hva er den store risikoen med en sånn operasjon?

Gjest Anonym Bruker
Skrevet

Det beste hadde nok vert om du fant deg en fast partner som aksepeterer deg slik som du er, og som du kan opprette eit tillitsforhold til.     

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje. Hva er den store risikoen med en sånn operasjon?

Hørt at det kan skade/ påvirke lukkemuskelen.

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Hillbill skrev:

Personlig hadde jeg ikke ofret ett sekund en gang på dette. Er det sex på gang har jeg viktigere ting å tenke på, som f.eks hennes og min nytelse...

Dette! 

Hvis han lar seg vippe av pinnen pga sånne bagateller så er han kanskje ikke den rette.. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Slå av lyset i starten da til du føler deg helt trygg på det. Jeg har hemoroider og mannen har aldri klaget. 

Anonymkode: 0e0c1...5ff

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet

Gjør deg selv en tjeneste:

Ikke skap et problem av noe som ikke er et problem.

95% av alle menn gir bengen. De resterende 5% vil du ikke ha som sexpartner.

AnonymBruker
Skrevet

De fleste mennesker har hatt hemoroider. Ganske vanlig å ha noe ekstra hudfolder her og der. Både etter hemoroider og fødselsrift.

Anonymkode: 090f6...dc2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...