Sykkelkopp Skrevet 5. januar 2019 #21 Del Skrevet 5. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Skrev jo til han i går likevel, men han har ikke svart. Skulle heller ventet til han tok kontakt! Anonymkode: c37cd...a8f Hææ? Hvorfor det? Hvem som tar kontakt har da ingenting å si. Hadde han planer om å ta kontakt ville han svart om du tok kontakt også Du tok initiativ og fant ut hvordan situasjonen er, uten at du måtte sitte der og vente hjelpesløs. Bra for deg! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arktis Skrevet 10. januar 2019 #22 Del Skrevet 10. januar 2019 Han skriver først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #23 Del Skrevet 10. januar 2019 Den som er raskest uavhengig av kjønn. Kjønnsrolle har vel ingenting med hvem som tar initativ. Vi lever i 2019! Anonymkode: 36451...dbc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frubaluba Skrevet 11. januar 2019 #24 Del Skrevet 11. januar 2019 Jeg skriver alltid for å takke for daten uavhengig om han skriver først eller ikke. Det er en høflighetsgreie, uansett om jeg vil treffe han igjen eller ikke. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
McMary Skrevet 11. januar 2019 #25 Del Skrevet 11. januar 2019 Det er ingen regel for hvem som takker for daten først, det blir den som er høfligst eller mest interessert. Den mest ekstreme jeg var ute med sendte melding og takket for daten 10 minutter etter vi sa hadet. Det kjente jeg ble litt voldsomt, han satte seg jo i bilen da vi gikk? Det er jo sånn at hvis jeg er ute med en jeg kanskje ikke følte sånn veldig gnist for, så sender han en hyggelig takk-for-date melding også blir jeg kanskje litt mer interessert. Så ikke noe vits i å angre på melding. Hvis du vil møte han igjen må du vise interesse, ellers skjer det hvert fall ikke noe hvis han er lunken. Ikke alle som faller pladask. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VoodooChild Skrevet 11. januar 2019 #26 Del Skrevet 11. januar 2019 På 5.1.2019 den 5.24, AnonymBruker skrev: Skrev til han i kveld, men angrer. Det er så nervepirrende å vente på svar når det egentlig var han som burde skrevet først. Anonymkode: c37cd...a8f Hvorfor i alle dager burde han det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #27 Del Skrevet 11. januar 2019 Lurer ærlig talt på hva som er problemet. Forstår det kan være nervøst å gå å date, men ser ingen grunn til å ikke takke for daten og håpe at det skal gjenta seg hvis du syntes det gikk bra. Ettersom Norge er et ganske progressivt land blant toppen av land i verden feministisk sett, så skjønner jeg ikke hvorfor jenter ikke kan ta initiativet etter en date. Anonymkode: 3feb3...95c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå