AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #1 Skrevet 3. januar 2019 Jeg er på litt streng diett og skal møte venner der lørdag. Fant denne som et alternativ: http://www.burgerking.no/menu-item/grilled-chicken-salad Og trodde salaten inneholdt 124 kcal, men alle alternativer på Myfitnesspal har over 400 kcal på dette navnet. Er det da pr 100gr?for noen av burgeren står på 8-900 kcal, så jeg trodde det var pr meny/pr rett? Anonymkode: 80807...d95
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #2 Skrevet 3. januar 2019 Salaten står i samme oversikt og listet opp på samme måte som hamburgermenyer på over 1000 kalorier, så jeg vil gå ut fra at det gjelder for en salat, ikke 100 gram salat. Myfitnesspal sine treff må du alltid ta med en klype salt, og sjekke med en uavhengig kilde, selv om det skulle være identisk navn og vekt på produktet. Informasjonen er lagt inn av brukere, noen slurver, noen skriver feil med vilje, noen bor i andre land, og sammensetning av varer endrer seg over tid. Anonymkode: 904ec...7b8 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #3 Skrevet 3. januar 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Salaten står i samme oversikt og listet opp på samme måte som hamburgermenyer på over 1000 kalorier, så jeg vil gå ut fra at det gjelder for en salat, ikke 100 gram salat. Myfitnesspal sine treff må du alltid ta med en klype salt, og sjekke med en uavhengig kilde, selv om det skulle være identisk navn og vekt på produktet. Informasjonen er lagt inn av brukere, noen slurver, noen skriver feil med vilje, noen bor i andre land, og sammensetning av varer endrer seg over tid. Anonymkode: 904ec...7b8 Tusen takk. Da satser jeg på en long chicken salad eller en grilled chicken salad til lunsj den dagen. (Jeg spiser sunt, altså, ingen eksremdiett, men ønsker ikke å gå over 1500 pr dag, liker å spise frokost og middag sammen med familien.. Da vil fort en burger og pommes frites meny ødelegge den dagen). Anonymkode: 80807...d95
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå