AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #1 Skrevet 3. januar 2019 Er 8dpo idag og fikk selvfølgelig en blendahvit test idag! Føler alle andre får positiv rundt 8dpo. Er det enda håp? Når fikk du positiv test? Anonymkode: 8482b...ea2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #2 Skrevet 3. januar 2019 Selv med de hypersensitive "tidligtestene" (sensitivitet på 10) så er 8 dpo alt for tidlig å teste. Så ja, det fins fremdeles håp. Det er en myte at "alle" får positiv test så tidlig, jeg (og mange andre her) testet ikke positivt før etter IKM. Spar penger og sjelefred, vent en ukes tid og test igjen om mensen ikke kommer. Da slipper du å vite om eventuelt kjemisk også. 😉 Anonymkode: 1ed47...9bc 1
KaBom Skrevet 3. januar 2019 #3 Skrevet 3. januar 2019 81% av alle som er gravide får negativ test 8 dpo (https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/dpo-chart.php?dpo=8). Egget har sannsynligvis så vidt festet seg, så selv med veldig sensitive tester skal det mye til før du har nok hcg i blodet. Vent 2-4 dager før du tester igjen.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #4 Skrevet 3. januar 2019 Jeg testet samme dag som IKM, og da var streken veldig svak. Skal teste i morgen- da er det 4 dager siden IKM. Valgte å vente såpass mange dager fordi jeg hørte / leste om mange som måtte vente lenge - og ønsker å se 2 tydelige streker. Man kan ikke gjøre noe mer verker til eller fra på dette tidapunktet uannsett 😊 Du kan beholdet håpet lenge enda 🌱 Anonymkode: 73dae...cfd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå