AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #1 Skrevet 3. januar 2019 Fant et klesplagg jeg ønsket å kjøpe rett før jul. Var lagt ut da. Selger svarer ikke men annonen ligger enda. Hvorfor svarer ikke folk? Har spurt om der er solgt men ingen svar.. Anonymkode: 10309...890
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #2 Skrevet 3. januar 2019 Selger har nok ikke fått det med seg. Anonymkode: 0e8b2...ba2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #3 Skrevet 3. januar 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selger har nok ikke fått det med seg. Anonymkode: 0e8b2...ba2 Da må jo selger legge det ut å ikke sjekke om hun mottar meldinger. har virkelig lyst på det plagget men orker ikke mase. Kommet med bud på det hun ville ha og i ettertid spurt om det e solgt. Ikke svar noen av gangene. Ts Anonymkode: 10309...890
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #4 Skrevet 3. januar 2019 Her er det motsatt. Jeg har flere ganger spurt selger om varen er til salgs fortsatt og bedt om mål slik at jeg kan se om det passer i huset (større møbel). Jeg får mål og pris og hele pakka. Så langt greitt, det tar meg en halvtime å måle opp hjemme og når jeg sier at det passer så jeg kjøper det,-ja da er det solgt. Tre ganger på to dager Hvorfor kan de ikke si ifra med en gang at de har en kjøper på hånda og heller melde om det ikke ble noe salg. Veldig frustrerende når det er snakk om ett ganske dyrt møbel (10-20 000 brukt) som det koster å frakte. Anonymkode: 08911...da4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå