Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært skikkelig heldig og funnet drømmemannen. Han stiller alltid opp for meg, hjelper til med barnevakt om jeg må ta en ekstra vakt. Fyller bensin på bilen min og "nekter" meg vippse penger. Han lager meg gode middager, og gir meg massasje når jeg kommer hjem fra jobb. Og så sier han alltid at han elsker meg. Føler meg veldig elsket. 

Jeg tilbyr barnepass tilbake for hans barn, men han vil heller at moren deres tar de litt ekstra, fair enough. Jeg vippser stort sett alltid halvparten for mat vi kjøper sammen om han betaler. Jeg elsker han tilbake og forteller han jo det. Men føler jeg burde gjort noe mer?😂 Traff han for et år siden. Ikke samboere. 

Anonymkode: 98c1e...156

Gjest Alterego666
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har vært skikkelig heldig og funnet drømmemannen. Han stiller alltid opp for meg, hjelper til med barnevakt om jeg må ta en ekstra vakt. Fyller bensin på bilen min og "nekter" meg vippse penger. Han lager meg gode middager, og gir meg massasje når jeg kommer hjem fra jobb. Og så sier han alltid at han elsker meg. Føler meg veldig elsket. 

Jeg tilbyr barnepass tilbake for hans barn, men han vil heller at moren deres tar de litt ekstra, fair enough. Jeg vippser stort sett alltid halvparten for mat vi kjøper sammen om han betaler. Jeg elsker han tilbake og forteller han jo det. Men føler jeg burde gjort noe mer?😂 Traff han for et år siden. Ikke samboere. 

Anonymkode: 98c1e...156

Det var en rørende beskrivelse av både ham og dine følelser overfor ham. La ham vite dette, og dere er på rette sporet. 

Lykke til!

PS: Lag gjerne yndlingsretten hans på en fredag også.😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...