AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #1 Skrevet 3. januar 2019 Litt usikker på hvor det var riktig å skrive men mod må bare flytte det. Har en samboer som blir 33. Det begynner å bli vanskelig å finne gaver til en mann som egentlig kan kjøpe det han trenger selv. Men det er noen ting han har snakket om, så jeg lurer på hva dere kanskje ville satt mest pris på hvis dere var personer som likte duppedingser, evt om det er noe annet dere vil tipse om? Jeg vurderer; - Google home mini - Aktivitetsklokke - Drone, men jeg har et budsjett på ca 1000 så tviler på at jeg finner en god en til det? det må være med kamera. Jeg har heldigvis god tid enda da han har bursdag i februar, men greit å planlegge Anonymkode: 6859e...a1f
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #2 Skrevet 3. januar 2019 Performancemodellen fra Comfyballs. Anonymkode: e26b3...f45
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #3 Skrevet 3. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Performancemodellen fra Comfyballs. Anonymkode: e26b3...f45 Er det de superboxerne? Anonymkode: 6859e...a1f
spinner Skrevet 3. januar 2019 #4 Skrevet 3. januar 2019 Jeg ville nok droppet både drone og aktivitetsklokke hvis budsjettet er 1000,-.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #5 Skrevet 3. januar 2019 Min samboer fikk ny treningsbag, mat-termos (kan ha i pølser, gryteretter, havregrøt osv) og Northug-biografien (som forøvrig var ganske bra, jeg leste den også). Anonymkode: eddcb...a82
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #6 Skrevet 3. januar 2019 3 timer siden, spinner skrev: Jeg ville nok droppet både drone og aktivitetsklokke hvis budsjettet er 1000,-. Nå er det ingen av oss som trenger aktivitetsklokkene til flere tusen, de litt rimeligere er faktisk brukbare de å. Anonymkode: 6859e...a1f
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #7 Skrevet 3. januar 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min samboer fikk ny treningsbag, mat-termos (kan ha i pølser, gryteretter, havregrøt osv) og Northug-biografien (som forøvrig var ganske bra, jeg leste den også). Anonymkode: eddcb...a82 Takk for tips! Anonymkode: 6859e...a1f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå