Gjest Anonym Bruker Skrevet 3. januar 2019 #1 Skrevet 3. januar 2019 (endret) Hvor lang tid "før orgasmen " merker en kvinne at orgasmen er iferd med å bygge seg opp ? Hvor lang tid igjennomsnitt varer en orgasme hos en kvinne ? Hvor vanleg er det for kvinner og oppleve multiorgasmer ? Føler kvinner at når de først er "komt til eit punkt ,så er det ingen vei tilbake" ? Er det vanleg at kvinner opplever skjelvinger, utmattelse og ukontrollerte bevegelser under orgasmeutbruddet ? Merker kvinner noen samantrekkninger i skjæden under orgasme / v/ penitrering. Endret 3. januar 2019 av Anonym Bruker
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #2 Skrevet 3. januar 2019 Kan jo bare svare for meg selv: - Kan merke orgasmen nærmer seg i en kvarters tid kanskje lenger også - Orgasmen varer vel noen sekunder (15-30) kanskje? Aldri sett på stoppeklokke akkurat da. - Multiorgasmer hva betyr det egentlig? Men ja, jeg kan få flere orgasmer etter hverandre, men må stimulere på nytt for hver orgasme. Får ikke flere "på en gang" - Ja, det er jo et punkt hvor du ikke lenger kan stoppe orgasmen - Jeg kan ha opplevd å skjelve eller føle meg utmattet noen ganger etterpå, men ikke ukontrollerte bevegelser - Kan merke sammentrekninger i skjeden under orgasmen, men ikke samtidig med penetrering Anonymkode: 522ad...1bc
Playful Skrevet 3. januar 2019 #3 Skrevet 3. januar 2019 1 time siden, Anonym Bruker skrev: Hvor lang tid "før orgasmen " merker en kvinne at orgasmen er iferd med å bygge seg opp ? Hvor lang tid igjennomsnitt varer en orgasme hos en kvinne ? Hvor vanleg er det for kvinner og oppleve multiorgasmer ? Føler kvinner at når de først er "komt til eit punkt ,så er det ingen vei tilbake" ? Er det vanleg at kvinner opplever skjelvinger, utmattelse og ukontrollerte bevegelser under orgasmeutbruddet ? Merker kvinner noen samantrekkninger i skjæden under orgasme / v/ penitrering. Det varierer veldig. Noen ganger kommer jeg på 5 minutter, da kjenner jeg det bygge seg opp i ett par minutter. Noen ganger tar det 20 min før orgasme, da kjenner jeg det i 5 minutter kanskje. Veldig varierende. Har ikke tatt tiden, men jeg gjetter 15-30 sekunder jeg også. De fleste damer får en orgasme og må jobbe mye før nr nr to kanskje kommer. Jeg personlig kan med rett leketøy komme flere ganger med ett minutt eller to mellom. Ja, det er ett "point of no return", men hos meg er det bare sekunder før orgasmen kommer. Skjelvinger skjer, men ikke ukontrollerte bevegelser nei. Sammentrekninger er vel rimelig obligatorisk under orgasmer (ganske kraftige) enten de kommer under penetrering eller ikke. Så til overskriften. Jeg kjenner hele kroppen sitre. Musklene i underlivet spenner seg, og det stråler varmt nedover beina. Jeg puster raskere, og pulsen øker. Jeg klarer ikke la være å krumme ryggen og "spenne fra" på en måte. Dette er de siste sekundene før toppen. Når jeg når toppen holder jeg pusten i krampe i noen sekunder på en måte. Klarer ikke la være. Det dunker og dunker og pulserer i underlivet, og jeg får ganske kraftige sammentrekninger. Nesten som om jeg får veldig lett strøm nedover beina, som stråler varmt. Helt håpløst å beskrive. Men når man er der er man ikke i tvil. Så dersom du er kvinne og lurer på om du har hatt en orgasme så er svaret trolig nei. 😉 5
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #4 Skrevet 3. januar 2019 Stort sett enig med forrige, men jeg har det slik at hvis jeg først er skikkelig tent og har fått én orgasme så kan den neste komme i løpet av sekunder, så de neste 2-3; de oppleves som mer og mer intense til det når et punkt der jeg fortsatt får orgasme men det tar lengre tid og føles ikke like sterkt, dabber av gradvis til jeg ikke orker mer. Har kun opplevd dette med meg selv, aldri sammen med noen. Ingen som har giddet å holde på så lenge, noe jeg synes er synd. Det er mange måter å stimulere en kvinne på. Anonymkode: 695ab...3d0 2
Gjest Anonym Bruker Skrevet 3. januar 2019 #5 Skrevet 3. januar 2019 19 minutter siden, Playful skrev: Det varierer veldig. Noen ganger kommer jeg på 5 minutter, da kjenner jeg det bygge seg opp i ett par minutter. Noen ganger tar det 20 min før orgasme, da kjenner jeg det i 5 minutter kanskje. Veldig varierende. Har ikke tatt tiden, men jeg gjetter 15-30 sekunder jeg også. De fleste damer får en orgasme og må jobbe mye før nr nr to kanskje kommer. Jeg personlig kan med rett leketøy komme flere ganger med ett minutt eller to mellom. Ja, det er ett "point of no return", men hos meg er det bare sekunder før orgasmen kommer. Skjelvinger skjer, men ikke ukontrollerte bevegelser nei. Sammentrekninger er vel rimelig obligatorisk under orgasmer (ganske kraftige) enten de kommer under penetrering eller ikke. Så til overskriften. Jeg kjenner hele kroppen sitre. Musklene i underlivet spenner seg, og det stråler varmt nedover beina. Jeg puster raskere, og pulsen øker. Jeg klarer ikke la være å krumme ryggen og "spenne fra" på en måte. Dette er de siste sekundene før toppen. Når jeg når toppen holder jeg pusten i krampe i noen sekunder på en måte. Klarer ikke la være. Det dunker og dunker og pulserer i underlivet, og jeg får ganske kraftige sammentrekninger. Nesten som om jeg får veldig lett strøm nedover beina, som stråler varmt. Helt håpløst å beskrive. Men når man er der er man ikke i tvil. Så dersom du er kvinne og lurer på om du har hatt en orgasme så er svaret trolig nei. 😉 Mange damer hevder de kan få en serie orgasmer rett etter hverandre. Og den ene orgasmen etter den den andre med ett minutt mellomrom
Playful Skrevet 3. januar 2019 #6 Skrevet 3. januar 2019 2 minutter siden, Anonym Bruker skrev: Mange damer hevder de kan få en serie orgasmer rett etter hverandre. Og den ene orgasmen etter den den andre med ett minutt mellomrom Ja, det er slik det er her. Men det er langt fra slik hos alle
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #7 Skrevet 3. januar 2019 15 - 30 sekunder? Wow, da er dere heldige. Max 5 sekunder her.. Anonymkode: 09fc4...d80 10
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #8 Skrevet 3. januar 2019 Uff, jeg er visst uheldig. Jeg kjenner at jeg er på vei til orgasme kanskje 10 sekunder før det kommer. Kan ofte miste den, at det blir for følsomt, og da kommer det ikke likevel. Om den kommer, så varer den i 1-3 sekunder. Alle får sammentrekninger tror jeg, da det er slik man frakter sæden dit den skal. Anonymkode: f130d...cc0 3
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #9 Skrevet 3. januar 2019 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Uff, jeg er visst uheldig. Jeg kjenner at jeg er på vei til orgasme kanskje 10 sekunder før det kommer. Kan ofte miste den, at det blir for følsomt, og da kommer det ikke likevel. Om den kommer, så varer den i 1-3 sekunder. Alle får sammentrekninger tror jeg, da det er slik man frakter sæden dit den skal. Anonymkode: f130d...cc0 Samme her Anonymkode: e59fb...8f2 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #10 Skrevet 3. januar 2019 For min del kommer det helt an på. Noen ganger ligger jeg og kjenner på at jeg er nær orgasme ganske lenge. Vet ikke hvor lenge, men det er en sakte oppbygging over kanskje 5-10 minutter. Mine orgasmer varer ikke så lenge. Kanskje 5-10 sekunder, men de er til gjengjeld ganske kraftige og har blitt kraftigere med årene. Kan omtrent sammenligne det med en knyttneve som sakte knytter seg mer og mer før det bare eksploderer i mindre sammentrekninger som stråler utover i kroppen. Jeg greier ikke å ligge stille da og får en slags euforisk følelse etterpå. Det er et point of no return og da er det ikke vits i å prøve og stoppe det Jeg har aldri fått serieorgasmer. Anonymkode: 26815...6ce
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #11 Skrevet 3. januar 2019 Ja.Er et point of no return. Kjenner jeg er på vei til å komme noen gode sekunder før (som gjør at jeg kan stoppe og hale den ut). Sammentrekninger i skjeden skjer også ved orgasme. Ofte kan man kjenne det hvis man fingrer jenta og holder de litt stille når hun kommer. Anonymkode: 2187e...1bb
Gjest Anonym Bruker Skrevet 3. januar 2019 #12 Skrevet 3. januar 2019 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Uff, jeg er visst uheldig. Jeg kjenner at jeg er på vei til orgasme kanskje 10 sekunder før det kommer. Kan ofte miste den, at det blir for følsomt, og da kommer det ikke likevel. Om den kommer, så varer den i 1-3 sekunder. Alle får sammentrekninger tror jeg, da det er slik man frakter sæden dit den skal. Anonymkode: f130d...cc0 Alle kvinner får kanskje samantrekkninger og dette troleg for at sæden enklere skal fraktes ditt den skal. Hyppig onaniering hos menn er påvist forringer sædkvaliteten , og minsker sjansen hos kvinner til å bli gravid. Nå er det delte menninger om hvorvidt begge bør få orgasme samtidig noe som hevdes øker sjansen for at dama kan bli gravid. men dette er meg bekjent ikkje dokumentert. . Kanskje oppleves orgasmen mer intens hos menn ,en hos kvinner ettersom kroppen bruker mere energi på å "kvitte seg med sæden" . Derfor opplever mange menn å bli psykisk / fysisk utslått og søvning etter en orgasme, og det tar gjerne lengre tid å bygge opp ny sædproduksjon. Endret 3. januar 2019 av Anonym Bruker
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #13 Skrevet 3. januar 2019 22 minutter siden, Anonym Bruker skrev: Alle kvinner får kanskje samantrekkninger og dette troleg for at sæden enklere skal fraktes ditt den skal. Hyppig onaniering hos menn er påvist forringer sædkvaliteten , og minsker sjansen hos kvinner til å bli gravid. Nå er det delte menninger om hvorvidt begge bør få orgasme samtidig noe som hevdes øker sjansen for at dama kan bli gravid. men dette er meg bekjent ikkje dokumentert. . Kanskje oppleves orgasmen mer intens hos menn ,en hos kvinner ettersom kroppen bruker mere energi på å "kvitte seg med sæden" . Derfor opplever mange menn å bli psykisk / fysisk utslått og søvning etter en orgasme, og det tar gjerne lengre tid å bygge opp ny sædproduksjon. Å få orgasme samtidig er kanskje litt vel kravstort Man kan heller tenke at man kan få orgasme fordi det er deilig. Anonymkode: 26815...6ce
Gjest Anonym Bruker Skrevet 3. januar 2019 #14 Skrevet 3. januar 2019 (endret) 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å få orgasme samtidig er kanskje litt vel kravstort Man kan heller tenke at man kan få orgasme fordi det er deilig. Anonymkode: 26815...6ce Og få orgasme samtidig er vel ikkje noe problem dersom ein går inn for det, men dette avhengi m.a. av forarbeidet / foranledningen. Den primære målsetting for begge parter er selvsagt og kunne oppleve "en orgasme" . Kvinner treng oftest lengre tid å bygge opp til orgasme ,og kanskje er det slik at mange kvinner får en annen følelse dersom de får en orgasme " før " en penitrering . Endret 3. januar 2019 av Anonym Bruker
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #15 Skrevet 3. januar 2019 5 timer siden, Anonym Bruker skrev: Hvor lang tid "før orgasmen " merker en kvinne at orgasmen er iferd med å bygge seg opp ? Hvor lang tid igjennomsnitt varer en orgasme hos en kvinne ? Hvor vanleg er det for kvinner og oppleve multiorgasmer ? Føler kvinner at når de først er "komt til eit punkt ,så er det ingen vei tilbake" ? Er det vanleg at kvinner opplever skjelvinger, utmattelse og ukontrollerte bevegelser under orgasmeutbruddet ? Merker kvinner noen samantrekkninger i skjæden under orgasme / v/ penitrering. 1 . Kommer helt an på 2. Selve orgasmen er over på 1 sekund eller to men det siger jo en deilig følelse ut i kroppen etterpå i ca 10 sekunder opp til flere minutter, avhengig av hvor bra økten var og hvor lang tid det ble brukt på å bygge opp orgasmen 3. Jeg får multiorgasmer, kan ikke snakke for andre kvinner men tror nok at alle kan få det. Bare å ta en liten pause rett etter orgasmen også etter noen minutter starte sakte opp igjen. 4. Ja det føles jo som ingen vei tilbake når det er så deilig at man bare vil eksplodere i orgasme , men man kan jo stoppe stimulering når som helst med litt selvdisiplin 5. I mine heftigste orgasmer så skjelver jeg, rykker, og blir fullstendig utmattet etterpå i kroppen men fullladet mentalt. Det er de type orgasmene jeg higer etter når jeg har sex med ny partner. Får jeg ikke den type orgasme på noen forsøk så lar jeg en annen mann heller få sjansen 6. Ja rett før en orgasme klemmer skjeden seg sammen, og rett etter en orgasme rykker det i musklene der nede inni og utenfor. Anonymkode: adca4...435
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #16 Skrevet 3. januar 2019 7 minutter siden, Anonym Bruker skrev: Og få orgasme samtidig er vel ikkje noe problem dersom ein går inn for det, men dette avhengi m.a. av forarbeidet / foranledningen. Den primære målsetting for begge parter er selvsagt og kunne oppleve "en orgasme" . Kvinner treng oftest lengre tid å bygge opp til orgasme ,og kanskje er det slik at mange kvinner får en annen følelse dersom de får en orgasme " før " en penitrering . Tja, det kommer nok helt an på og er individuelt om man får det til. Det er ikke nødvendigvis slik at det ikke er noe problem for absolutt alle. Nå er jeg kvinne selv og å få orgasme før penitrering gjør at jeg blir mer følsom og penitrering føles derfor mye bedre, men også her er det individuelle forskjeller for hvordan dette oppleves. Anonymkode: 26815...6ce
Gjest Anonym Bruker Skrevet 3. januar 2019 #17 Skrevet 3. januar 2019 (endret) 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tja, det kommer nok helt an på og er individuelt om man får det til. Det er ikke nødvendigvis slik at det ikke er noe problem for absolutt alle. Nå er jeg kvinne selv og å få orgasme før penitrering gjør at jeg blir mer følsom og penitrering føles derfor mye bedre, men også her er det individuelle forskjeller for hvordan dette oppleves. Anonymkode: 26815...6ce Har hørt kvinner som har hevdet at får de en orgasme "først " er det innfallsporten til å intensivere følsomheten, og de får langt bedre utbytte av penitreringen. og utholdenhet. Endret 3. januar 2019 av Anonym Bruker
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #18 Skrevet 3. januar 2019 2 minutter siden, Anonym Bruker skrev: Har hørt kvinner som har hevdet at får de en orgasme "før" penitrering intensiverer det følsomheten, og de får langt bedre utbytte av penitreringen. og utholdenhet. Det stemmer for mitt vedkommende Etter en orgasme har alt blod rushet ned i underlivet så jeg er mye mer følsom i vagina da og nyter penetreringen mye bedre Anonymkode: adca4...435 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #19 Skrevet 3. januar 2019 3 minutter siden, Anonym Bruker skrev: Har hørt kvinner som har hevdet at får de en orgasme "først " er det innfallsporten til å intensivere følsomheten, og de får langt bedre utbytte av penitreringen. og utholdenhet. Ja, stemmer for min del også. Anonymkode: 26815...6ce
Gjest Anonym Bruker Skrevet 3. januar 2019 #20 Skrevet 3. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, stemmer for min del også. Anonymkode: 26815...6ce Og kanskje opplever kvinner flest at orgasme nr 2 -3 o.s.v er lettere oppnåeleg , og føles gjerne mer intens under penitrering v/ før- orgasmer .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå