AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #1 Skrevet 3. januar 2019 Jeg er pedagogstudent(ikke lærer) begynner på mitt andre semester nå og trenger en jobb ved siden av studiene. Ønsker meg noe relevant til studie, men må ikke være det. Tidligere har jeg litt kontorerfaring, vært pleieassistent og jobbet i butikk. Trenger også en sommerjobb. Er det noen som har noen ideer om hva slags type jobber jeg kan få? Anonymkode: de453...342
alene1996 Skrevet 3. januar 2019 #2 Skrevet 3. januar 2019 søk jobb hos PVS- pedagogisk vikar sentral. tror de har noen barnehage oppdrag utover i juni, men ingen oppdrag i skole på sommeren da 😛 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #3 Skrevet 3. januar 2019 SFO? Jeg er også pedagog student, går mitt fjerde semester. Har tenkt å søke sommerjobb enten på SFO eller pleiehjem. Anonymkode: 9340b...c90
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #4 Skrevet 3. januar 2019 Ville prøvd å fått meg en assistent stilling i skolen var jeg deg. Flere jeg har studert med som jobbet som assistent i skolen fikk seg lærerstillinger når de var ferdig med bachelorgraden i pedagogikk. Det skal dog sies at de er ansatt ved spesialavdelinger og hadde bakt 60 stp med spesialpedagogikk inn i graden. Anonymkode: 3cb6d...79c
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #5 Skrevet 3. januar 2019 Hvorfor studerer man pedagogikk egentlig, man får vel ikke jobb? Hva skal dere med det? Er det ikke like greit å ta lærerutdanning med fordypning i ped/spes.ped? Eller er det noe jeg ikke ser her? Anonymkode: 8c388...b8d 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #6 Skrevet 3. januar 2019 Kjenner flere som jobber som lærere, miljøterapeuter, innenfor barnevern og arbeidsmarkedrettet tiltak. Med master kvalifiserer jo msn til ennå flere stillinger, eksempelvis i PPT,BUP Statped osv Anonymkode: 3cb6d...79c 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #7 Skrevet 3. januar 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjenner flere som jobber som lærere, miljøterapeuter, innenfor barnevern og arbeidsmarkedrettet tiltak. Med master kvalifiserer jo msn til ennå flere stillinger, eksempelvis i PPT,BUP Statped osv Anonymkode: 3cb6d...79c Ja, master forstår jeg 🙂 Men lavere grad med bare ped virker litt unyttig (nå sto det forøvrig ikke hva ts tok.. Beklager avsporingen, bare lurte). Anonymkode: 8c388...b8d
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #8 Skrevet 3. januar 2019 jeg går ped, og jobber som vikar i boliger med funksjonshemmede på siden. trives kjempegodt 🙂 Anonymkode: 3de9e...03a 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #9 Skrevet 3. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: jeg går ped, og jobber som vikar i boliger med funksjonshemmede på siden. trives kjempegodt 🙂 Anonymkode: 3de9e...03a tar bachelor forresten Anonymkode: 3de9e...03a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå