Gå til innhold

Ville dere vært sammen med en mann som ikke hadde bil og ikke eide bolig.?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg eier bil og bolig.Og vil ikke tjene noe på å bo med han. Jeg må kjøre og hente han.Er bare lei.Lei av den rollen jeg får når jeg er med han.

Anonymkode: 88360...567

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det var den rette mannen så. Det høres det ikke ut som han her er for deg.

Anonymkode: 09e5c...2e8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan han ikke ta buss?

Og ja det ville jeg, om det var drømmemannen. Men er det drømmemannen hadde du neppe følt slik du gjør nå.

Anonymkode: 062c2...995

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det spørs mht faktorene rundt, men ville i utgangspunktet ikke det nei.

Anonymkode: 1b31b...06d

• Liker 2
Skrevet

Ja, typen min har hverken bil eller eier bolig. Men vi bor i Oslo da, hadde vært annerledes om vi bodde på bygda og var avhengige av bil.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvis han hadde en milliard på bok, så ja.

Anonymkode: 23359...611

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

I dag er det genitreff på KG skjønner jeg...

Anonymkode: 2bd2e...0d9

• Liker 2
Skrevet (endret)

Bil er ikke noe krav (bor i Oslo selv), men jeg hadde begynt å stusse litt om en mann som er passende for min alder (jeg er 51) ikke hadde eid egen bolig enda. Hadde nok kanskje betakket meg og droppet det hele.  

Endret av Million
  • Liker 3
Gjest tooquiet
Skrevet

Hvem bryr seg om det så lenge man er glad i hverandre?

AnonymBruker
Skrevet

Det hadde ikke gjort noe. Men har han ikke bil, får han klare å ta bussen og. Jeg har ikke bil selv, men tar da bussen. Og eier egen bolig. 

Anonymkode: 34cf2...2e9

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Million skrev:

Bil er ikke noe krav (bor i Oslo selv), men jeg hadde begynt å stusse litt om en mann som er passende for min alder (jeg er 51) ikke hadde eid egen bolig enda. Hadde nok kanskje betakket meg og droppet det hele.  

Samme her! Det hadde vært litt rart. 

Anonymkode: 54516...d92

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Vil ha en mann som "kan ta meg med på eventyr", jeg vil ikke være eventyret hans. Det blir fort at han er en mann som henger i skjørtekanten din.

Med mindre han er 22 år og bor i Oslo så ville det vært en kraftig dealbreaker.

Anonymkode: ac47c...274

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mannen hadde verken bil eller bolig da jeg traff han, men da var vi begge fattige studenter. 

Nå, 20 år etter, ville det vært en dealbreaker. Med mindre han hadde investert på annen måte, og ikke trengte bil, bodde i lånt leilighet etc. 

Anonymkode: 83661...ffd

AnonymBruker
Skrevet

Uten bil er OK, bor i Oslo og kollektivtrafikken er god. Uten egen eid bolig er uaktuelt. Når man kommer opp i 30 åra bør man ha egen bolig. 

Anonymkode: ba774...0f7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Klart det. Han får dog selv sørge for å ta buss og komme på besøk i min leide bolig da jeg ikke har bil selv. Eiendeler er ikke viktig for meg.

Anonymkode: e5253...2f6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis man har bil og bolig da? Er det også krav til type bil og størrelse på boligen?

Anonymkode: 40391...684

AnonymBruker
Skrevet

Hvis fyren er ung student og bor i byen, så ja... Men jeg bor på bygda, og her må man ha bil, så uten bil ville det vær dealbreaker. Det å leie er ikke nødvendigvis en dealbreaker, mye ting som gjør at man ikke kommer inn på eiersiden, men skulle forsikret meg om at han hadde orden i økonomien.. 

Anonymkode: aac20...869

Skrevet

Kommer an på alderen hans. Er han 20 år så er det ikke rart at han ikke har bolig og bil. Er han 35 hadde det vært dealbreaker for meg.  Skulle jeg ha kjørt kjæresten overalt hadde jeg følt meg som mora hans.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg eier bil og bolig.Og vil ikke tjene noe på å bo med han. Jeg må kjøre og hente han.Er bare lei.Lei av den rollen jeg får når jeg er med han.

Anonymkode: 88360...567

De eneste jeg kjenner som eier bil er de som bor så langt ute på landet at ikke har T-bane 😕

Anonymkode: 40a0d...614

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...