AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #1 Skrevet 3. januar 2019 Hei. Vi er interessert i å kjøpe oss bolig i Asker, har kikket litt på Borgen, men andre steder kan også være av interesse. Vi jobber begge i Oslo, så logistikk har en del å si. Men først og fremst oppvekstvilkår! Vår eldste sønn begynner på skolen om 1,5 år. Han får oppfølging av PPT i barnehage fordi han ligger etter språk-messig, er ellers en rolig liten gutt. Når vi ser etter bolig er vi spesielt opptatt av at han skal komme på en skole hvor han kan føle seg trygg, gjerne ikke mest mulig rolige omgivelser, og ikke for stort. Noen erfaringer fra Rønningen? Hagaløkka leser jeg at det har vært mye bråk rundt tidligere, erfaringer? Andre skolen? Tips mottas med takk :) Anonymkode: 91498...c71
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #2 Skrevet 3. januar 2019 Ville heller valgt Lier framfor Asker. Mye klespress og mobbing i Asker. Mye snobbete folk. Har bare erfaring fra Jansløkka skole, som er OK. Anonymkode: fc5ec...741
Eli4321 Skrevet 8. januar 2019 #3 Skrevet 8. januar 2019 Tusen takk til dere som tok dere tid til å komme med erfaringer rundt Borgen. Jeg får jo et annet inntrykk av Hagaløkka skole her enn enkelte artikler jeg har lest i nettaviser. Er det noen som kjenner til Rønningen skole også? Som sagt jeg jeg opptatt av størrelse på klassene, og generelt ønsker rolige og trygge oppvekstvilkår for en forsiktig liten gutt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå