linky Skrevet 4. april 2005 #1 Skrevet 4. april 2005 jeg skal nemlig ha min første prøvetime i morgen.(spennendes), og jeg skal da også finne undertøy. men jeg har ikke peiling på hvor mye jeg vil gi for det. hva har dere betalt for deres undertøy?
Gjest izaria ikke pålogget Skrevet 4. april 2005 #2 Skrevet 4. april 2005 350,- DKK for bh og string, mangler bare stay-ups
Molla Skrevet 4. april 2005 #3 Skrevet 4. april 2005 Jeg ga 1150 kr for korsetten og ca. 90 kr for en snerten blondesak av en string
linky Skrevet 4. april 2005 Forfatter #4 Skrevet 4. april 2005 når en kjøper strømper/stayups eller hva det nå heter, er det da lurt å kjøpe 2 par. å ha det ene paret i reserve om noe skulle skje?
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 4. april 2005 #5 Skrevet 4. april 2005 når en kjøper strømper/stayups eller hva det nå heter' date=' er det da lurt å kjøpe 2 par. å ha det ene paret i reserve om noe skulle skje?[/quote'] Det ville jeg nok ha gjort, ja! Litt kjipt med en strømpekrise fem minutter før vielsen...
Scaramouche Skrevet 4. april 2005 #6 Skrevet 4. april 2005 Jeg kjøpte undertøy i dag Fikk torsolett, truse og to par med strømper for 950 kr.
linky Skrevet 5. april 2005 Forfatter #7 Skrevet 5. april 2005 Da har jeg fått undertøyet i hus. kjøpte BH, stringtruse, hofteholder, blått strømpebånd, og 2 par med stay- ups for ca. 1200 kr..
Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2005 #8 Skrevet 5. april 2005 Da har jeg fått undertøyet i hus. kjøpte BH' date=' stringtruse, hofteholder, blått strømpebånd, og 2 par med stay- ups for ca. 1200 kr.. [/quote'] Du trenger vel ikke strømpeholder om du har stayups??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå