Gå til innhold

Nå typen er nyskjerrig på thai damer.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og kjæresten har vært sammen i 2 år og da jeg møtte han hadde jeg sett på face booken hans at han likte sider som handlet om thai og fillipin damer, Men han benektet at han likte de eller ville ha en.  Årene gikk og  for litt siden da jeg skulle låne mobilen hans og facebooken var åpen og jeg kom inn på søkefelten var det søkt på sexy thai og thai finest osv. Jeg tok dett opp med han, men han benekter forsatt at han liker sånne jenter. Men en gang vi diskuterte det sa han at thai damer er så trange og god i senga fordi de er så lave og nette. Derfor liker alle menn de. Jeg ble litt satt ut for jeg er ike akkurat lav eller vedig nett, så konkluderte da med at jeg umulig da kan være trang.  Gjør ikke akkurat godt på selvtilitten dette.  Noen andre som har menn som elsker thai damer?

Anonymkode: 20251...840

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er mange menn som har fetish på asiatere. Ikke alltid thai. Men lave små asiatere ja. De er ofte trange, lave og har jo spesielt utseende .

Når det gjelder deg og mannen så er det ikke noe å tenke på. Alle har sine fetisher eller noe de tenner ekstra på. At han løy om det var for å verne følelsene dine  og for at du ikke skulle reagere slik du gjore nå

Du hadde gjort det samme om du hadde tennet på muskelmenn og han var dvask og tjukk

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville bare bekymret meg hvis han har dobbeltnavn og kjører trailer eller er uføretrygdet på grunn av «noe med ryggen».

Anonymkode: c05c3...bd0

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Han søker de opp gjentatte ganger og nekter for at han liker dem? Gratulerer med en dum kjæreste. 

Anonymkode: 81726...259

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...