AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #1 Skrevet 3. januar 2019 Butikken selger merkeklær kjempebillig, og de har en kjole jeg har forsøkt å få tak i i lang tid. Samtidig får jeg en dårlig magefølelse, da nettstedet virker amatøraktig; det mangler kontaktopplysninger og de tilbyr ikke PayPal eller etterhåndsbetaling. Noen som har erfaringer? Anonymkode: 2cbdf...0b6
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #2 Skrevet 3. januar 2019 Dette er en typisk fake nettside. Det er ingen kontaktinformasjon bortsett fra et skjema for å sende spørsmål. Du aner overhodet ikke hvem du handler med. Anonymkode: 741f3...767 3
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #3 Skrevet 3. januar 2019 Altså, en side med det navnet som selger merkeklær billig? Man trenger ikke sjekke ut siden engang for å skjønne at det er en falsk side... Hadde det vært snakk om å skulle kjøpe disney podcast eller filmer så kunne man tatt seg en kikk, men klær? Det er jo som å gå på platekompaniet å forvente finne designervesker... Anonymkode: 64a78...148 4
Tibbie Skrevet 3. januar 2019 #4 Skrevet 3. januar 2019 Aner ikke. Det står at de holder til i Tromsø, men jeg finner ikke et norskregsistrert firma med dette navnet. Nettsiden er veldig amatørlaget (dette har de gjort selv), og jeg blir alltid skeptisk når det ikke er en "om oss"-seksjon. Hvis klærne selges veldig billig, er jeg helt sikker på at dette er noe ræl. Hvis det er en norsk nettbutikk, så må de selge varene for mye mer hvis de skal få grønne tall. Spesielt om de holder til i Tromsø! Det er veldig dyrt å drive butikk i Nord-Norge, siden du først må få varene fraktet til Norge, så til nord. Hva er det de anbefaler? En kalkyle på minst x3? Hvis du likevel skal prøve dem, så ville jeg ikke handlet for noe mer enn en htoundrelapp - bare for å teste kvaliteten.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #5 Skrevet 3. januar 2019 Navnet sier alt. Styr unna. Anonymkode: 5b689...140 2
Million Skrevet 3. januar 2019 #6 Skrevet 3. januar 2019 Den der ville jeg skygget unna. Ingen har et sånt navn på en norsk nettbutikk som selger klær....! Lukter og ser ut som svindel lang vei.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #7 Skrevet 3. januar 2019 Helt sikkert svindel, nettsiden er registrert på et kinesisk selskap. Kjøper men noe derifra så er det garantert ikke merkevarer men kinesiske kopier. Skal ikke forundre meg om det de driver med er ulovlig i Norge, jeg hadde aldri i verden gitt bort kortinformasjon til de som driver den nettsiden. Er man usikker på en nettside så er det bare å skrive inn adressen på whois.net. Anonymkode: a4038...d3e
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #8 Skrevet 3. januar 2019 Styr unna. Så det var svindel allerede på nettadressen. Alt annet er også helt off. Anonymkode: ef508...0ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå