Gå til innhold

mamma fant glidemiddelet mitt

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kan si du bruker det som massasjeolje, og at du etterhvert kommer til å ville bruke det når du vil ha sex. Hvis hun ikke vet at du er seksuelt aktiv, kan du si at du ikke er klar for det enda.

Ser for meg type hyperkristen eller overbeskyttende mor her nå.

Anonymkode: bebe7...ee2

mamma vet at jeg har sex og hun er overhode ikke hyperkristen, tror hun bare synes at det var respektløst å la slike ting ligge på gulvet, spesielt når pakken var tom

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rydd ditt eget rom selv da!

Makan, 17-åring hvor mamma rydder rommet 🙄

Anonymkode: 0a15b...257

jeg rydder mitt eget rom? jeg kan jo ingenting for at hun går inn på rommet mitt når jeg ikke er hjemme

• Liker 1
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner godt at moren din synes det er ubehagelig og vite at du holder på med dette.

Anonymkode: 37115...938

wtf

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
På 4.1.2019 den 13.20, O.G. skrev:

Enig.

Jeg er også enig.

Anonymkode: 9a9aa...104

AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, diamandis skrev:

mamma vet at jeg har sex og hun er overhode ikke hyperkristen, tror hun bare synes at det var respektløst å la slike ting ligge på gulvet, spesielt når pakken var tom

Sitter igjen som et stort spørsmålstegn etter hele tråden.  Du lagde katastrofestemning i HI, og var "kjemperedd".  Tullejente!

Anonymkode: 7cf8e...3dc

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
På 5.1.2019 den 18.55, Nerine_ skrev:

Du må ha liten seksuell fantasi om du tenker at penetrering i vagina er det eneste som krever litt god glid😉

Jeg skjønner jo at det er et must for rumperyttere, og muligens annen mer marginal eller obskur seksualitet, som befinner seg hinsides min fantasi. Men jeg kan virkelig ikke begripe at det skulle være nødvendig med glidemiddel ved vanlige vaginale aktiviteter. Dersom den naturlige sekretproduksjonen er normal, spiller penisstørrelsen overhodet ingen rolle  ( hvis det først er plass:)))

Anonymkode: bc7d9...16b

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner jo at det er et must for rumperyttere, og muligens annen mer marginal eller obskur seksualitet, som befinner seg hinsides min fantasi. Men jeg kan virkelig ikke begripe at det skulle være nødvendig med glidemiddel ved vanlige vaginale aktiviteter. Dersom den naturlige sekretproduksjonen er normal, spiller penisstørrelsen overhodet ingen rolle  ( hvis det først er plass:)))

Du har åpenbart aldri vært borti en over middels utstyr mann, iallefall ikke på jevnlig basis. 

• Liker 4
Skrevet
På 4.1.2019 den 15.35, AnonymBruker skrev:

Hva i himmelens navn skal unge jenter/kvinner med glidemiddel? Trodde det var noe for gamle kjerringer i/etter overgangsalderen.

Jævla stress med sexleketøy uten glidemiddel 😬

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Nerine_ skrev:

Du har åpenbart aldri vært borti en over middels utstyr mann, iallefall ikke på jevnlig basis. 

Beklager å måtte skuffe deg der, men det har jeg til gangs, og faktiske mange ganger;))

• Liker 1
Skrevet

Helt normal oppførsel av ei mor dette når det går opp for henne at den lille rene prinsessen hennes også kan være litt skitten. Har observert flere mødre ha reagert negativt på ungenes utforsking av sitt eget sexliv. Har konfrontert de i ettertid om det var riktig å løse "problemet" slik. Ble det en bedre dialog etterpå?

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, estrella skrev:

Jævla stress med sexleketøy uten glidemiddel 😬

Ok? Skyldes det mangelnde tenning på plastikk?

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok? Skyldes det mangelnde tenning på plastikk?

Selvsagt. Men av og til må man bare ✌️

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, estrella skrev:

Selvsagt. Men av og til må man bare ✌️

Jeg tar det tipset med meg👍

Skrevet (endret)
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Beklager å måtte skuffe deg der, men det har jeg til gangs, og faktiske mange ganger;))

Da finnes det vel noen av oss som er trangere enn deg da😉

Endret av Nerine_
AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men daså 👍

Anonymkode: 934b9...3db

AnonymBruker
Skrevet
På 4.1.2019 den 15.35, AnonymBruker skrev:

Hva i himmelens navn skal unge jenter/kvinner med glidemiddel? Trodde det var noe for gamle kjerringer i/etter overgangsalderen.

Heisann! Mange trenge litt ekstra fukt. Bedre det en å bli sår.....

Anonymkode: ec25b...331

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...