AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #21 Skrevet 4. januar 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva i himmelens navn skal unge jenter/kvinner med glidemiddel? Trodde det var noe for gamle kjerringer i/etter overgangsalderen. Anonymkode: bc7d9...16b 😂 Har du bodd under en stein de siste 30 åra? Anonymkode: dce40...f3a 16
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #22 Skrevet 4. januar 2019 Kanskje det, jeg har iallfall aldri verken sett eller hørt om unge kvinner med behov for glidemiddel;) Anonymkode: bc7d9...16b
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #23 Skrevet 4. januar 2019 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje det, jeg har iallfall aldri verken sett eller hørt om unge kvinner med behov for glidemiddel;) Anonymkode: bc7d9...16b Tipper du har et dritkjedelig sexliv. Anonymkode: 9c3e9...350 16
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #24 Skrevet 4. januar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Tipper du har et dritkjedelig sexliv. Anonymkode: 9c3e9...350 Nei, det er vel snarere tvert om. Den som trenger kunstig glidemiddel må jo mangle et eller annet ...... enten må det vel være svikt i sexlivet eller i kroppens naturlige funksjoner? Anonymkode: bc7d9...16b 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #25 Skrevet 4. januar 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva i himmelens navn skal unge jenter/kvinner med glidemiddel? Trodde det var noe for gamle kjerringer i/etter overgangsalderen. Anonymkode: bc7d9...16b Sexen blir sååååå mye bedre med glidemiddel! Da kan vi unge «hoppe» rundt litt fortere enn deg Anonymkode: b85ec...3bf 4
Puffaris Skrevet 4. januar 2019 #26 Skrevet 4. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er vel snarere tvert om. Den som trenger kunstig glidemiddel må jo mangle et eller annet ...... enten må det vel være svikt i sexlivet eller i kroppens naturlige funksjoner? Anonymkode: bc7d9...16b Jøye meg. Kanskje disse jentene er vandt med større redskaper enn det du har erfaring med? Større behov for glid da! 5
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #27 Skrevet 4. januar 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje det, jeg har iallfall aldri verken sett eller hørt om unge kvinner med behov for glidemiddel;) Anonymkode: bc7d9...16b Glidemiddel er greit å bruke under klitorisstimulering for å ikke bli sår, spytt tørker fort. Det er et must med dildo, og helt nødvendig ved analstimulering. Ikke alltid man blir våt nok, og ikke alltid man har tid eller lyst til å vente til man blir det. Særlig når man bor hjemme/ i kollektiv og privatlivet har en varighet på 10 minutter. Fint med partner når man ikke vil ha forspill også. Anonymkode: 7ecc5...610 12
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #28 Skrevet 4. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er vel snarere tvert om. Den som trenger kunstig glidemiddel må jo mangle et eller annet ...... enten må det vel være svikt i sexlivet eller i kroppens naturlige funksjoner? Anonymkode: bc7d9...16b Åh du trenger virkelig å lære mer om sex Anonymkode: 19f92...1b2 7
diamandis Skrevet 5. januar 2019 Forfatter #29 Skrevet 5. januar 2019 På 4.1.2019 den 13.53, TheGirlWhoWaited skrev: To ting er rimelig vesentlig her da: Hvor gammel er du? Hvor fant din mor glidemiddelet? jeg er 17 og hun fant det på gulvet på rommet mitt
diamandis Skrevet 5. januar 2019 Forfatter #30 Skrevet 5. januar 2019 På 4.1.2019 den 15.35, AnonymBruker skrev: Hva i himmelens navn skal unge jenter/kvinner med glidemiddel? Trodde det var noe for gamle kjerringer i/etter overgangsalderen. Anonymkode: bc7d9...16b jeg er veldig trang selv om jeg er veldig våt, og kjæresten min har veldig tykk og stor penis, så jeg må bruke det ellers får jeg sår/blør/vondt
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #31 Skrevet 5. januar 2019 5 minutter siden, diamandis skrev: jeg er 17 og hun fant det på gulvet på rommet mitt Hun har da vel virkelig ikke noe med hva du har på rommet ditt, om det så ligger på gulvet eller på nattbordet. Jeg hadde snakket med henne om grenser. Anonymkode: 19f92...1b2 7
Frostrose Skrevet 5. januar 2019 #32 Skrevet 5. januar 2019 7 minutter siden, diamandis skrev: jeg er 17 og hun fant det på gulvet på rommet mitt Si at du har rett på privatliv, og ønsker å rydde eget rom. 3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #33 Skrevet 5. januar 2019 Du kan si du bruker det som massasjeolje, og at du etterhvert kommer til å ville bruke det når du vil ha sex. Hvis hun ikke vet at du er seksuelt aktiv, kan du si at du ikke er klar for det enda. Ser for meg type hyperkristen eller overbeskyttende mor her nå. Anonymkode: bebe7...ee2 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #34 Skrevet 5. januar 2019 10 minutter siden, diamandis skrev: jeg er 17 og hun fant det på gulvet på rommet mitt En mor skal da virkelig ikke trenge å rydde på rommet til en mentalt frisk 17-åring. Enten rydder 17-åringen selv eller så får det være rotete til moren får 17-åringen til å rydde selv. Når en mor føler behov for å rydde på rommet til sine nesten voksne barn svikter hun i oppdragelsen, og har gjort det i flere år. Du har da virkelig ikke "latt din egen mor plukke opp ditt gris", det har hun valgt helt på egenhånd mens hun samtidig trampet over ditt privatliv. Anonymkode: 08752...db6 6
Nerine_ Skrevet 5. januar 2019 #35 Skrevet 5. januar 2019 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er vel snarere tvert om. Den som trenger kunstig glidemiddel må jo mangle et eller annet ...... enten må det vel være svikt i sexlivet eller i kroppens naturlige funksjoner? Anonymkode: bc7d9...16b Du må ha liten seksuell fantasi om du tenker at penetrering i vagina er det eneste som krever litt god glid😉 2
Gjest Dævendøtte Skrevet 5. januar 2019 #36 Skrevet 5. januar 2019 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er vel snarere tvert om. Den som trenger kunstig glidemiddel må jo mangle et eller annet ...... enten må det vel være svikt i sexlivet eller i kroppens naturlige funksjoner? Anonymkode: bc7d9...16b Du kan jo prøve å "pule ræv" uten glidemiddel
Gjest Monsieur Beau Skrevet 5. januar 2019 #37 Skrevet 5. januar 2019 1 time siden, diamandis skrev: jeg er 17 og hun fant det på gulvet på rommet mitt Du kan jo spørre din mor hva hun mente med den meldingen. Glidemiddel er vel like naturlig som det å ha sex? De fleste 17 åringer onanerer, det vet din mor. Så spør henne på verdens mest naturlige måte. At hun syns ting er flaut eller griseri handler mer om henne enn deg. Å bruke glidemiddel er naturlig.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #38 Skrevet 5. januar 2019 2 timer siden, diamandis skrev: jeg er 17 og hun fant det på gulvet på rommet mitt 2 timer siden, diamandis skrev: jeg er veldig trang selv om jeg er veldig våt, og kjæresten min har veldig tykk og stor penis, så jeg må bruke det ellers får jeg sår/blør/vondt Skjønner godt at moren din synes det er ubehagelig og vite at du holder på med dette. Anonymkode: 37115...938
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #39 Skrevet 5. januar 2019 Rydd ditt eget rom selv da! Makan, 17-åring hvor mamma rydder rommet 🙄 Anonymkode: 0a15b...257 1
Nerine_ Skrevet 5. januar 2019 #40 Skrevet 5. januar 2019 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner godt at moren din synes det er ubehagelig og vite at du holder på med dette. Anonymkode: 37115...938 Nei det er jo mye bedre å leve i fornektelse... 🙄
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå