diamandis Skrevet 3. januar 2019 #1 Skrevet 3. januar 2019 min mor sendte meg nettopp melding av et bilde av en åpnet glidemiddelpakke og hun var svært skuffet over meg og hun kalte det respektløst av meg "å la min egen mor plukke opp mitt gris". trenger tips til hvordan jeg skal ordne dette for jeg er helt ærlig kjempe redd
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #2 Skrevet 3. januar 2019 Din alder er vesentlig her, er du under 16, har din mor noe med det. Anonymkode: a443b...cac 3
cmd Skrevet 3. januar 2019 #3 Skrevet 3. januar 2019 1 time siden, diamandis skrev: min mor sendte meg nettopp melding av et bilde av en åpnet glidemiddelpakke og hun var svært skuffet over meg og hun kalte det respektløst av meg "å la min egen mor plukke opp mitt gris". trenger tips til hvordan jeg skal ordne dette for jeg er helt ærlig kjempe redd hadde du på ditt rom ? eller på andre plasser?
Tibbie Skrevet 3. januar 2019 #4 Skrevet 3. januar 2019 Hvor fant hun det? Hvis det var på ditt rom, så har du ingenting å unnskylde deg for. Her synes jeg at hun har gått over en grense. Jeg synes at hun uansett skulle latt det ligge. Dette er en privatsak, uansett hvor gammel du er. Hadde min mor sendt meg dette, hadde jeg blitt dritflau. Spesielt om jeg var så ung som det jeg antar at du er. 15
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #5 Skrevet 3. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Din alder er vesentlig her, er du under 16, har din mor noe med det. Anonymkode: a443b...cac Haha! Nei hu har ikke noe med det selv om Ts er under 16. Glidemiddel sier ikke noe om at Ts har sex. Anonymkode: 19f92...1b2 21
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #6 Skrevet 3. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Haha! Nei hu har ikke noe med det selv om Ts er under 16. Glidemiddel sier ikke noe om at Ts har sex. Anonymkode: 19f92...1b2 Så hvorfor ligger dette under seksualitet da? Anonymkode: a443b...cac 1
Nerine_ Skrevet 3. januar 2019 #7 Skrevet 3. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Så hvorfor ligger dette under seksualitet da? Anonymkode: a443b...cac TS kan bruke det når hun/han har sex på egenhånd? 21
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #8 Skrevet 3. januar 2019 Hva er du redd for skal skje? Det er kanskje pinlig, men så veldig farlig kan det vel ikke være, med mindre din mor er voldelig av seg. Anonymkode: b2fcc...047 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #9 Skrevet 3. januar 2019 1 hour ago, diamandis said: jeg er helt ærlig kjempe redd Hva er du redd for? Anonymkode: 7ba9d...1cf 4
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #10 Skrevet 4. januar 2019 Du skal ikke skamme deg. Mora di er ikke så flink til å kommunisere og kanskje har dere flere ting dere krangler om. Desverre må du sørge for at sexleketøy og annet tilbehør er på et trygt sted da hun tydeligvis blir støtt av å se det. Det er trist men et faktum. Du trenger ikke snakke med henne om dette. Bare hold orden på tingene fra nå av og lat som ingenting. Hun burde tatt dette opp med deg på en annen måte etter min mening. Håper ikke dette ødelegger lysten din til å utforske din seksualitet. Lykke til. Anonymkode: d3fca...66d 10
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #11 Skrevet 4. januar 2019 Jeg blir også redd når ungene finner glidemiddelet mitt. Redd for at de bruker det opp.. Anonymkode: 7cf8e...3dc 6
Gjest Monsieur Beau Skrevet 4. januar 2019 #12 Skrevet 4. januar 2019 19 timer siden, diamandis skrev: min mor sendte meg nettopp melding av et bilde av en åpnet glidemiddelpakke og hun var svært skuffet over meg og hun kalte det respektløst av meg "å la min egen mor plukke opp mitt gris". trenger tips til hvordan jeg skal ordne dette for jeg er helt ærlig kjempe redd For å svare må vi vite litt mer info, ellers blir det bare så mye "hvis".... Hvor gammel er du og hvor fant hun det?
Gjest Dævendøtte Skrevet 4. januar 2019 #13 Skrevet 4. januar 2019 19 timer siden, diamandis skrev: min mor sendte meg nettopp melding av et bilde av en åpnet glidemiddelpakke og hun var svært skuffet over meg og hun kalte det respektløst av meg "å la min egen mor plukke opp mitt gris". trenger tips til hvordan jeg skal ordne dette for jeg er helt ærlig kjempe redd Hils til din mor og si at det er hun som er respektløs her! Såfremt du ikke er 23 år og har sex med noen under 16 år At du onanerer er helt normalt, dårlig gjort av moren din å gjøre sånt.
Kargo Skrevet 4. januar 2019 #14 Skrevet 4. januar 2019 Be henne kjøpe sitt eget glidemiddel, og ikke oppføre seg som ei inntørka røy 🤨 Ha en fortsatt velsmurt dag 😉 12
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #15 Skrevet 4. januar 2019 2 minutter siden, Kargo said: Be henne kjøpe sitt eget glidemiddel, og ikke oppføre seg som ei inntørka røy 🤨 Oi! Anonymkode: 7ba9d...1cf
Gjest O.G. Skrevet 4. januar 2019 #16 Skrevet 4. januar 2019 4 minutter siden, Kargo skrev: Be henne kjøpe sitt eget glidemiddel, og ikke oppføre seg som ei inntørka røy 🤨 Ha en fortsatt velsmurt dag 😉 Enig.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #17 Skrevet 4. januar 2019 Dette er noe hun ikke har noe med, og hører til privatlivet ditt! Skjønner godt at du ikke ønsker å ta opp sånne ting med henne, når hun oppfører seg slik. Skal man få barn/ungdommer til å fortelle om ting i livet, så gjør man det ikke på denne måten! Anonymkode: 2e8a5...7d2 2
TheGirlWhoWaited Skrevet 4. januar 2019 #18 Skrevet 4. januar 2019 To ting er rimelig vesentlig her da: Hvor gammel er du? Hvor fant din mor glidemiddelet? 5
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #19 Skrevet 4. januar 2019 Hva i himmelens navn skal unge jenter/kvinner med glidemiddel? Trodde det var noe for gamle kjerringer i/etter overgangsalderen. Anonymkode: bc7d9...16b
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #20 Skrevet 4. januar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva i himmelens navn skal unge jenter/kvinner med glidemiddel? Trodde det var noe for gamle kjerringer i/etter overgangsalderen. Anonymkode: bc7d9...16b Eh ... hva i alle dager? Jeg er 26 år og har hatt glidemiddel i nattbordskuffen siden jeg ble seksuelt aktiv for 11 år siden. Enten til å bruke under sex eller med sexleketøy. Anonymkode: 9c3e9...350 10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå