Gå til innhold

Hvordan skal jeg bruke penisen min?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo endel penistråder her på kg... En gjenganger i mange av dem, er at noen kvinner foretrekker menn med middels/små peniser, fordi de ofte vet bedre hvordan de skal bruke dem (mens de med store ikke bryr seg om det, fordi de regner med at dama nyter dem uansett).

Så. Jeg er en mann med middels/liten penis (ca 13-14 cm erigert, 12 i omkrets). Men nå slår det meg at jeg aner ikke hvordan jeg bruker den, altså gir kvinnen nytelse, i den grad det er mulig. Hvordan gjør jeg det? Rent konkret, hva legger kvinner i uttrykket «han vet hvordan han skal bruke den»?

Og nei, jeg er ikke en gutt på 14 år, hvis noen lurte. Jeg er en godt etablert mann som nærmer seg 40, har et normalt sexliv med jevnlig sex, men det falt meg altså plutselig inn at jeg ikke har reflektert noe særlig over dette før.

Anonymkode: 92f9b...677

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er en godt etablert mann som nærmer seg 40, har et normalt sexliv med jevnlig sex, men det falt meg altså plutselig inn at jeg ikke har reflektert noe særlig over dette før.

Da gjør du høyst sannsynlig noe helt riktig for den/de du har sex med.

Anonymkode: a4e0c...c59

• Liker 4
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet (endret)

feil tråd

Endret av AthenaRavenLuna
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Da gjør du høyst sannsynlig noe helt riktig for den/de du har sex med.

Det var jo hyggelig skrevet, men jeg burde kanskje nevnt en ting til: De kommer aldri vaginalt. Nå har jeg ikke hatt veldig mange partnere, da, men likevel. Lurer jo på om der er noe jeg gjør feil. I og med alle som snakker om å «vite hvordan man bruker den», noe jeg altså kanskje ikke gjør.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Det var jo hyggelig skrevet, men jeg burde kanskje nevnt en ting til: De kommer aldri vaginalt. Nå har jeg ikke hatt veldig mange partnere, da, men likevel. Lurer jo på om der er noe jeg gjør feil. I og med alle som snakker om å «vite hvordan man bruker den», noe jeg altså kanskje ikke gjør.

Veldig mange kvinner (de fleste) kommer ikke vaginalt, så det er ikke noe du gjør feil.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kommer lettere vaginalt med liten penis enn stor. Alt kommer an på stillingen for meg. Så hva som er riktig for noen, passer ikke for andre. Du gjør nok ikke noe feil :) Klarer du å snakke med partneren din om dette skikkelig? Sånn at dere i fellesskap kan finne ut av ting? Eller bruke andre hjelpemidler, det liker jeg godt! I tillegg til, altså. 

Dessuten har jeg ikke så fokus på at jeg må komme vaginalt hver gang jeg har sex, nytelsen på veien mot orgasme er like viktig. Blir mannen min ferdig før meg, så kjører vi på med fingre og vibrator om vi ønsker det. 

Anonymkode: bdec9...e21

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De som jeg har hatt sex med som "kan bruke den" har  heller ikke gitt meg noen vaginal orgasme, jeg har aldri vært i nærheten av det engang. Jeg tror ikke jeg kan få det uansett.

Du gjør sikkert ikke noe galt.

Kanskje du er en av mennene som er skrevet om i en av disse utallige penistrådene der noen har svart at "han kan bruke den"?

Anonymkode: d599f...92f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvis du er 40 år er det på tide å lære seg at såkalte vaginale orgasmer var noe Freud og co fant på for å få mannen til å føle seg viktig; og kvinner ubrukelig. Kvinner kommer ved stimulering av klitoris- direkte eller indirekte.

Anonymkode: 406ed...ce3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er dame, men skjønner ikke helt hva de mener alle damene som skriver "bare han vet å bruke den" i mange tråder. De fleste menn vet vel at den skal ut og inn liksom? Jeg har aldri møtt noen som ikke har fått med seg det hvertfall. Når det er sagt kan de jo mene at rytmen er viktig, fort og/eller sakte, og jevn rytme som kan ha noe å si? I tillegg har det jo noe å si at han ikke kommer for fort og heller ikke holder på i en time eller sånn. For da blir de fleste damer såre og lei av det. Bortsett fra sånt er det litt vanskelig å se helt hva de mener siden de ikke spesifiserer det nærmere. Det høres ikke ut som du gjør noe galt, og de fleste menn tror jeg ikke har så veldig problemer med "å bruke den" heller, det er tross alt noe dere er skapt for å få til. De fleste damer får ikke vaginal orgasme, så akkurat det trenger du ikke bekymre deg for. Noen får det nok, men det er ikke så vanlig. Selv kan jeg få det med dildo hvis jeg holder på lenge, men ikke med en penis dessverre. Tilslutt vil jeg si at størrelsen absolutt har noe å si, men at dette er litt "forbudt" å si av en eller annen grunn. Og det er selvsagt ulike preferanser her, noen vil ha store, noen middels og noen bryr seg ikke. Jeg tror det er mest vanlig å like middels og eventuelt litt stor, men de fleste liker ikke kjempestor. De fleste liker heller de bittesmå, men det er jo fordi da kjenner vi veldig lite. Unntak finnes alltid begge veier, og det kan du se tydelig i alle trådene som diskuterer det evige temaet om størrelsen på en viss kroppsdel. 

Anonymkode: 40228...365

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er mye å si om hva som er riktig måte å bruke den på. Men noe å tenke på er..
Husk at ikke alle får orgasme av penetrering. Dette er noe de fleste menn med stor penis glemmer, fordi de tror monsteret i buksa er nok for kvinnfolka. Noe som ikke stemmer, så det gjør dem til egoister i senga og tenker kun på seg og sitt, altså bare penetrering og tenker ikke på noe annet.

Det å lære seg å bruke resten av kroppen er lik så viktig som bruk av penis. 
Hvilken stilling som brukes kan også utgjøre stor forskjell. Les deg opp på stilling som passer for dem med mindre penis.
G-punktet burde du google i minst 5 timer i strekk og les deg opp på det. Tips, stillinger som treffer g-punktet er alfa omega. 

Det er nok det basice du trenger å vite. Ellers så må du oppdatere kunnskapen etter personen du er med. Med tanke på preferanser, fetisj og ønsker rundt sex. Noe som er individuelt om du ikke viste det. Det finnes så mange artikler om det å bli god i senga at halvparten hadde vært nok. Og de aller fleste handler ikke om hvor stor penisen er. Fordi det er faktisk ikke det som er aller viktigst. 

Anonymkode: 4aa8c...afb

AnonymBruker
Skrevet

Første bud er å ikke tro at alt av kvinnens nytelse dreier seg om penisen din. Så viktig er den faktisk ikke! Det er klitoris vi er mest følsomme på så fingre og tunge er det viktigste for å gi oss nytelse. Når det kommer til selve pikken så trenger vagina en annen stimulering enn bare inn og ut som penisen trenger. Inn og ut gir oss lite , selv om det gir menn kjempemye for å få dratt forhuden frem og tilbake over det følsomme penishodet. Vaginaveggene og g punktet våres er mer følsom så det gjelder for mannen å rotere hoftene sånn at penis rører rundt inni vagina , og bruke stillinger som lettere treffer g punktet. Tempo variasjon og trykk variasjon er viktig, for en hamring i samme tempo over tid nummer bare hele underlivet for oss. Ikke glem å bruk hender og munn til mye kyss og stimulering av resten av kroppen samtidig!

Anonymkode: 2a1f0...8a0

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Sett den i en stilling så den gnir oppover, altså mot gpunktet. Alltid press mot den sida av kvinnekroppen magen er. 

Vrir du han mot rompa, - Sorry Mac, der har jeg ikke følelse

Anonymkode: dbe7b...370

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...