Gå til innhold

Ringer til knoklete fingre

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke ringer passer egentlig til hender med knoklete fingre? 

Jeg har lange tynne fingre, men litt større knokler. Dette er ikke noe fint og jeg ønsker ikke å fremheve knoklene, men jeg er veldig glad i ringer. 

Er det brede eller smale ringer som kan "hjelpe"? Tykke eller tynne? Mye blingbling eller enkle/simple? 

Snakker om ringer til hverdag som er på fingrene dag og natt gjennom flere år :)

💍💎

Anonymkode: d90da...5f9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

:lete:

Skrevet

Det er bare en smakssak.

Du må rett og slett prøve deg frem, stikk innom en gullsmed 🙂

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Her er en giftering som er veldig fin på denne  hånden. Ligner fingrene dine på disse?

wedding%20ring%20only.jpg

Anonymkode: 836bc...0a7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er enig med h*n som skrev at du kan prøve ringer på en gullsmed, og se hva du synes at blir finest og passer best til deg :) Flere fine ringer til slanke fingre her:

wedding-ring-finger-why-do-we-wear-it-on 2.00ct+J+SI1+Pear 

AnonymBruker
Skrevet
På 4.1.2019 den 23.54, AnonymBruker skrev:

Her er en giftering som er veldig fin på denne  hånden. Ligner fingrene dine på disse?

wedding%20ring%20only.jpg

Tusen takk for så mange fine svar! Ja fingrene mine er nesten helt like hennes, bare jeg er en del blekere. :)

Jeg har sett en del hos gullsmed, men føler meg så teit som aldri finner noen jeg liker da jeg ikke liker fingrene mine 🙈 men jeg liker så godt ringer og dilldall at jeg må jo bare finne noe! :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 6.1.2019 den 21.44, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for så mange fine svar! Ja fingrene mine er nesten helt like hennes, bare jeg er en del blekere. :)

Jeg har sett en del hos gullsmed, men føler meg så teit som aldri finner noen jeg liker da jeg ikke liker fingrene mine 🙈 men jeg liker så godt ringer og dilldall at jeg må jo bare finne noe! :)

Takk for tilbakemelding :) Du har vakre hender og fingre :hjerte: Det er leit at du ikke liker fingrene dine. Jeg håper at du kan se at fingrene fine er vakre 🌹Kan du spørre gullsmeden og/eller en god venninne om å hjelpe deg med å finne ringer som blir fine til deg? 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...