Kristin S Skrevet 4. april 2005 #1 Skrevet 4. april 2005 Jeg skal ha to forlovere. Men det jeg da lurer på er kjolene de skal ha. Blir det penest om de har helt like kjoler eller spiller det ingen rolle? Ser for meg at det kanskje kan bli litt "rotete" hvis de har forskjellige? Går vel kanskje an å ha forskjellige kjoler, men lik farge? Og er det noen farger en bør unngå?
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2005 #2 Skrevet 4. april 2005 De bør vel kanskje ikke stille opp i knallrød kjole, ellers bør de får velge selv hva de vil ha på syns jeg!
Gjest Madam Felle Skrevet 4. april 2005 #3 Skrevet 4. april 2005 Skal du bestemme hva de skla gå med, bør du også betale for kjolene. Men ellers syns jeg de kan få velge selv, for det er nok ikke vanlig her i Norge at bruden velger kjole for forloverene.
Gjest Bellatrix Skrevet 4. april 2005 #4 Skrevet 4. april 2005 For det første vil jeg gjerne bestemme selv hva jeg skal ha på meg som forlover. Hvis det er ting bruden mener er absolutt viktig at jeg ikke skal ha kan jeg selvsagt gå litt etter det. For det andre så kan to helt like kjoler se veldig forskjellig ut på to forskjellige personer. Folk kler ikke alltid det samme. Så med mindre forloverne dine er helt like ville jeg ikke basert meg på at de skal ha like klær heller.
linky Skrevet 4. april 2005 #5 Skrevet 4. april 2005 Skal du bestemme hva de skla gå med' date=' bør du også betale for kjolene. Men ellers syns jeg de kan få velge selv, for det er nok ikke vanlig her i Norge at bruden velger kjole for forloverene.[/quote'] helt enig!
Kristin S Skrevet 4. april 2005 Forfatter #6 Skrevet 4. april 2005 Da misforstod dere nok litt! Jeg har ingen planer om å bestemme hva de skal ha på seg! Men har pratet med de om det og de er ikke sikre selv! For de har tenkt på om de kanskje vil ha like kjoler, men vet ikke helt! Derfor lurte jeg på hva andre synes! Så klart skal ikke jeg prakke på dem kjoler!! Ikke vær så hissige da jenter!
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2005 #7 Skrevet 4. april 2005 Da misforstod dere nok litt! Jeg har ingen planer om å bestemme hva de skal ha på seg! Men har pratet med de om det og de er ikke sikre selv! For de har tenkt på om de kanskje vil ha like kjoler, men vet ikke helt! Derfor lurte jeg på hva andre synes! Så klart skal ikke jeg prakke på dem kjoler!! Ikke vær så hissige da jenter! Jeg ville ikke hatt 2 forlovere med like kjoler, enten forksjellige farger eller forskjellige modeller. Like kjoler ser barnslig ut syns jeg.
Gjest Madam Felle Skrevet 4. april 2005 #8 Skrevet 4. april 2005 Da misforstod dere nok litt! Jeg har ingen planer om å bestemme hva de skal ha på seg! Men har pratet med de om det og de er ikke sikre selv! For de har tenkt på om de kanskje vil ha like kjoler, men vet ikke helt! Derfor lurte jeg på hva andre synes! Så klart skal ikke jeg prakke på dem kjoler!! Ikke vær så hissige da jenter! Er ikke hissig, for jeg svarer bare på det jeg leser. Ønsker de å gå med samme kjole, må det vel fortsatt være opp til de.
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2005 #9 Skrevet 4. april 2005 Jeg ville aldri ha antydet at de skulle ha like kjoler engang. Er det noe vi jenter frykter så er det å ha lik kjole som en annen i et selskap, tror de vil føle seg rimelig teite med lik kjole. Jeg syns det er helt absurd at du vil syns det ser rotete ut med to forskjellige kjoler...?!
Kristin S Skrevet 4. april 2005 Forfatter #10 Skrevet 4. april 2005 Jeg ville aldri ha antydet at de skulle ha like kjoler engang. Er det noe vi jenter frykter så er det å ha lik kjole som en annen i et selskap, tror de vil føle seg rimelig teite med lik kjole. Jeg syns det er helt absurd at du vil syns det ser rotete ut med to forskjellige kjoler...?! Hehe. Har ikke antydet noe som helst til dem jeg. Det var de selv som kom med den tanken. Og har de lyst til det, så ser jeg ingen ting i veien for det! Men som sagt så var de ikke helt sikre, og da er det jo fint å kunne høre hva andre mener!
Gjest Betty Boop Skrevet 4. april 2005 #11 Skrevet 4. april 2005 Hva med bunad i kirken? Da har de jo samme stil, og på festen er det jo ikke så mange som "merker" om de har på seg helt ulike kjoler.
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2005 #12 Skrevet 4. april 2005 Hehe. Har ikke antydet noe som helst til dem jeg. Det var de selv som kom med den tanken. Og har de lyst til det, så ser jeg ingen ting i veien for det! Men som sagt så var de ikke helt sikre, og da er det jo fint å kunne høre hva andre mener! Men du har da antydet det til oss...?? Og du skriver at du ser for deg at det blir rotete med to forskjellige...
Minerva Grey Skrevet 4. april 2005 #13 Skrevet 4. april 2005 Ser det ikke som noe problem at de vurderer like kjoler. Jeg skal kun ha en forlover, men skal ha brudepike på 16 år i tillegg. Vi skal ut og jakte kjole til henne slik at hun i det minste ikke 'krasjer' med forlovers kjole. Er jo litt fint om de 'står i stil' - ikke nødvendigvis like, men kanskje forskjellige kjoler i samme farge, eller like kjoler i forskjellige farger eller no'. Blir litt 'helhetlig' om de matcher hverandre på en eller annen måte, synes jeg - så får man heller la det være opp til dem hva de skal ha på seg! De kan vel kanskje dra på kjolejakt sammen, og se om de faller for noe?
Kristin S Skrevet 4. april 2005 Forfatter #14 Skrevet 4. april 2005 Jepp. Jeg lar det så klart være opp til dem hva de skal ha på seg! Men så lenge de selv har vært inne på tanken å ha like kjoler, så nekter jeg dem ikke det! Og vil de ha helt forskjellige så får de så klart det også. Men DE syntes det hadde vært finest om ting sto litt i stil! Derfor jeg kom med de spørsmålene.... Takk til dere som i allefall har kommet med noen ordentlige svar! :-)
Catzy Skrevet 4. april 2005 #15 Skrevet 4. april 2005 Du kan jo foreslå at de koordinerer fargene i kjoler som de vil ha selv. Så de ikke stiller i rødt og rosa. Hvis de like vel skal kjøpe seg nye kjoler selv, så kan de kanskje gjøre det sammen, så de i hvertfall er inne på samme tanke? Catzy
Annie78 Skrevet 4. april 2005 #16 Skrevet 4. april 2005 Jeg får litt amerikansk "brudepike-feeling" når jeg tenker to like kjoler på voksne ? jenter i et bryllup. Synes det høres best ut om de velger kjole og farge etter hva som kler dem, og kanskje de samtidig kan tenke på at kjolene ikke skal krasje helt med hverandre..Kanskje velge litt duse farger?
tommeline Skrevet 4. april 2005 #17 Skrevet 4. april 2005 Jeg får litt amerikansk "brudepike-feeling" når jeg tenker to like kjoler på voksne ? Tenkte akkurat det samme...
Gjest Aricept... Skrevet 5. april 2005 #18 Skrevet 5. april 2005 Jeg skal også ha to voksne forlovere, og tror jeg skjønner deg godt Kristin S. For meg personlig er det i utgangspunktet det samme hva de går i... (bare ikke en brudekjole ) Men de er veldig opptatt av dette bryllupet, oppslukt i forloverrollen og vil gjerne at jeg skal komme med synspunkter på hva de skal ha på seg. Mine to forlovere er søstre, men de ser ikke like ut, så den samme kjolen vil antakeligvis ikke kle begge to. De har derfor fått fargene vi skal bruke i bryllupet, og så får de gå ut i fra det. De ville også gjerne matche meg, så de spurte om de skulle satse på stener eller perler eller hva... Jeg har perler i kjole og hår, så derfor skal de finne noe lite tilbehør med det. (Antakeligvis blir det perler i håret på de også..) Så istedenfor å bestemme nøyaktig kjole, kunne du kanskje komme med noe fargeforslag du vet vil passe til deg og fargene i bryllupet?
Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2005 #19 Skrevet 5. april 2005 Jeg skal også ha to forlovere, og de også sputre meg om det med kjoler. Jeg sa at de kunne ha på seg det de ville. Hun ene hadde en skreddersydd kjole klar, som var i burgunderrødt, og da kjøpte hun andre lignende kjole i lignende farge.
Kristin S Skrevet 5. april 2005 Forfatter #20 Skrevet 5. april 2005 Jeg skal også ha to voksne forlovere, og tror jeg skjønner deg godt Kristin S. For meg personlig er det i utgangspunktet det samme hva de går i... (bare ikke en brudekjole ) Men de er veldig opptatt av dette bryllupet, oppslukt i forloverrollen og vil gjerne at jeg skal komme med synspunkter på hva de skal ha på seg. Mine to forlovere er søstre, men de ser ikke like ut, så den samme kjolen vil antakeligvis ikke kle begge to. De har derfor fått fargene vi skal bruke i bryllupet, og så får de gå ut i fra det. De ville også gjerne matche meg, så de spurte om de skulle satse på stener eller perler eller hva... Jeg har perler i kjole og hår, så derfor skal de finne noe lite tilbehør med det. (Antakeligvis blir det perler i håret på de også..) Så istedenfor å bestemme nøyaktig kjole, kunne du kanskje komme med noe fargeforslag du vet vil passe til deg og fargene i bryllupet? Takk for svar! Hørtes jo fint ut det med at de også skulle ha perler i håret. Så kommer de til å få fargene ja. Vi skal dra ut på jakt sammen, så det blir spennende å se hva det blir!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå