Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Ei venninne fyller 30 i desember, og søsteren hennes planlegger cruise til Kiel med vennegjengen. Standard på de turene er at det blir mye fyll, fjåsing og dansing til langt på natt.

Setter straks i gang som prøvere, og for alt jeg vet kan jo jeg være 5-6 måneder på vei i desember - og jeg vet ikke helt hvor morsomt det vil være å dra da...

Hun maser om å bestille nå, hva ville dere gjort? Er det feil å tenke slik og ta forbehold???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

klarer du å fjåse og danse uten alkohol så hvorfor ikke dra?

Gjest Xavia
Skrevet

Hmmm... Jeg er som deg, snart prøver...

Skjønner at det ikke akkurat frister å være med på fylletur, om du skulle være gravid, når ferien er.

Alternativer:

1) Du melder deg på, og passer på at det er avbestillingsmuligheter.

2) Du blir med og får deg en god latter når du ser alle vennene dine i ikke-edruelig-tilstand.

3) Du sier ifra til venninden din at dere er prøvere, og sier at dette kanskje ikke er en ideell ferie for deg.

Gjest Xavia
Skrevet

Jeg har hatt venninder som har vært rikitg så festlige og sosiale under graviditet. (Ja, er det ikke utrolig?? IRONI)

De har vært med på fester og vorspiel, jeg tror faktisk de har kosa seg glugg i hjel!

Gjest Madam Felle
Skrevet

For det første er du prøver, og da vet du IKKE når du eventuelt blir gravid. Har du planer på å slutte å leve nå, i tilfelle du blir gravid?

For det andre, hvorfor skal du ikke kunne være med å en slik tur, selv om du er 5-6 mnd på vei? Du kan vel ha det morsomt selv om du er gravid. Eller?

Ser ikke problemet i det hele tatt, men så sluttet jeg ikke å være med på ting, selv om jeg var gravid.

Blir sikkert kjedelig for deg, om du nå ikke klarer å bli gravid til de resier, så kan du ikke være med på grunn av at du trodde...

Gjest Xavia
Skrevet
Har du planer på å slutte å leve nå, i tilfelle du blir gravid?

He, he, du får sagt det Madam Felle! Det er jo sant da, man trenger ikke slutte å være med på moroa fordi om man er gravid. Man feiler jo ingenting!

Hvis, om, atte jeg blir gravid, så skal jeg i hvert fall ikkejeg sitter inne og ruge.

Skrevet

Helt enig med Madam Felle!

Og begynner du å tenke slik nå... ja da tror jeg du får et ganske så kjedelig svangerskap. Bestill billett du. Det skal være ganske så mye annet å gjøre enn bare å fylle på den nye båten også.

Tenk deg om du ikke er gravid i desember da, og alle vennenne dine drar....

Og om du er gravid, og du ikke blir med, er jeg ganske så sikker på at noen vil se på deg som ganske så hysterisk og litt små kjip. Dersom det ikke ligger andre medesinske grunner til da selvfølgelig. Å være gravid i seg selv er ingen grunn for å droppe hverken venner eller et sosialtliv.

Ship Ohoy! God tur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...