Frustrert. Skrevet 3. januar 2019 #1 Skrevet 3. januar 2019 Hei! Kjæresten min og jeg har et litt vanskelig sexliv.. han syns ikke det er så godt å ha sex med meg. Senest i går sa han at han ikke syns det er så godt, at han ikke kjenner så mye og han avsluttet sexen på grunn av dette.. dette gjør meg veldig lei meg.. og jeg har gitt opp litt.. jeg har spurt om det er noe jeg kan gjøre for at det skal bli bedre men han sier han ikke vet.. jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lenger.. jeg har vurdert å spare til å ta vaginal laser for å bli trangere.. men jeg vet ikke.. Er det noen som har noe forslag til hva jeg kan gjøre..? Evt noe nytt man kan gjøre i senga?
Absol Skrevet 3. januar 2019 #2 Skrevet 3. januar 2019 Bytt ut sengepartner. Det er ikke deg det er noe galt med, det er ham. 19
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #3 Skrevet 3. januar 2019 Kjæresten din er mest sannsynelig for feig til å slå opp med deg, derfor sier han sånt, så kanskje du slår opp. Jeg tror det skal godt gjøres å ikke få til sexen hvis man er oppriktig glade i hverandre. Kanskje du burde spørre han om hva han egentlig vil? Anonymkode: dd607...5ae 5
I Grosny Skrevet 3. januar 2019 #4 Skrevet 3. januar 2019 (endret) 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjæresten din er mest sannsynelig for feig til å slå opp med deg, derfor sier han sånt, så kanskje du slår opp. Jeg tror det skal godt gjøres å ikke få til sexen hvis man er oppriktig glade i hverandre. Kanskje du burde spørre han om hva han egentlig vil? Anonymkode: dd607...5ae Det høres ut som han vil ha ts som bestevenninne, ikke kjæreste. Jeg tror TS trenger å skaffe seg en en kjæreste. Bestekameraten fungerer til kameratgreier, men senga er ikke hans greie. Endret 3. januar 2019 av I Grosny
Frustrert. Skrevet 3. januar 2019 Forfatter #5 Skrevet 3. januar 2019 Men jeg forstår ikke.. for selvom man vil slå opp eller selvom man går igjennom en tøff periode så burde det vel fortsatt være godt? Han har slitt med å kjenne noe helt fra starten av.. og vi har vært kjærester i over et år.. da er det vell meg det er noe feil med?
FrodeF Skrevet 3. januar 2019 #6 Skrevet 3. januar 2019 23 minutter siden, Absol skrev: Bytt ut sengepartner. Det er ikke deg det er noe galt med, det er ham. Akkurat. Du vet nøyaktig hvor vid ts er? For alt vi vet kan man dytte hodet sitt inn der nede. 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #7 Skrevet 3. januar 2019 1 minutt siden, FrodeF skrev: Akkurat. Du vet nøyaktig hvor vid ts er? For alt vi vet kan man dytte hodet sitt inn der nede. Eller samboeren kan ha en penis på størrelsen med en blyant. Hvem vet Anonymkode: 02735...71c 4
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #8 Skrevet 3. januar 2019 3 minutter siden, FrodeF said: Akkurat. Du vet nøyaktig hvor vid ts er? For alt vi vet kan man dytte hodet sitt inn der nede. Typisk svar fra deg. Anonymkode: c3f6a...266 2
Gjest supernova_87 Skrevet 3. januar 2019 #9 Skrevet 3. januar 2019 8 minutter siden, Frustrert. skrev: Men jeg forstår ikke.. for selvom man vil slå opp eller selvom man går igjennom en tøff periode så burde det vel fortsatt være godt? Han har slitt med å kjenne noe helt fra starten av.. og vi har vært kjærester i over et år.. da er det vell meg det er noe feil med? Hvordan har det vært med dine tidligere sexpartnere?
Isambard Skrevet 3. januar 2019 #10 Skrevet 3. januar 2019 31 minutter siden, Frustrert. skrev: Hei! Kjæresten min og jeg har et litt vanskelig sexliv.. han syns ikke det er så godt å ha sex med meg. Senest i går sa han at han ikke syns det er så godt, at han ikke kjenner så mye og han avsluttet sexen på grunn av dette.. dette gjør meg veldig lei meg.. og jeg har gitt opp litt.. jeg har spurt om det er noe jeg kan gjøre for at det skal bli bedre men han sier han ikke vet.. jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lenger.. jeg har vurdert å spare til å ta vaginal laser for å bli trangere.. men jeg vet ikke.. Er det noen som har noe forslag til hva jeg kan gjøre..? Evt noe nytt man kan gjøre i senga? Svarte i den andre tråden, men får si det samme her: Bytt ut kjæresten. Det er han som er roten til problemet. 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #11 Skrevet 3. januar 2019 1 minutt siden, Frustrert. skrev: Men jeg forstår ikke.. for selvom man vil slå opp eller selvom man går igjennom en tøff periode så burde det vel fortsatt være godt? Han har slitt med å kjenne noe helt fra starten av.. og vi har vært kjærester i over et år.. da er det vell meg det er noe feil med? Antagelig ikke! Hadde jeg truffet en mann jeg likte og brydde meg om, men han fungerte ikke seksuelt for meg, så hadde jeg gjort det jeg kunne for å bedre det, med ulike teknikker og stillinger, men dersom vi likevel ikke fikk det til å fungere tilfredsstillende, så hadde jeg likevel aldri knust ham med å si de tingene din kjæreste sier til deg. Slikt sier man rett og slett ikke! Antagelig ligger problemet hos han. Kanskje han rett og slett ikke er så seksuell, eller han har ikke seksuelle følelser for deg. Kanskje han er en av dem som har runket så hardt og mye at det er det eneste som fungerer for ham? Uansett er det utrolig ufint å legge problemet over på deg alene, og knuse din seksuelle selvfølelse! En god mann som bryr seg om deg ville ikke gjort det! Anonymkode: cc062...a80 6
Frustrert. Skrevet 3. januar 2019 Forfatter #12 Skrevet 3. januar 2019 1 minutt siden, Rainstorm skrev: Hvordan har det vært med dine tidligere sexpartnere? Jeg har alltid fått høre at jeg er trang.. tror dette også hadde mye med at jeg aldri egentlig har klart å slappe av under sex før jeg traff han. Og etterhvert i forholdet begynte jeg å føle meg videre.. og våtere.. men han har alltid sagt at han nesten ikke kjenner noe
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #13 Skrevet 3. januar 2019 Hvorfor har du laget tre helt like tråder, ts? Anonymkode: c3f6a...266
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #14 Skrevet 3. januar 2019 2 minutter siden, Frustrert. skrev: Jeg har alltid fått høre at jeg er trang.. tror dette også hadde mye med at jeg aldri egentlig har klart å slappe av under sex før jeg traff han. Og etterhvert i forholdet begynte jeg å føle meg videre.. og våtere.. men han har alltid sagt at han nesten ikke kjenner noe Les det du skriver en gang til. Tror du fortsatt det er din feil? Nei. Det kan være mange grunner til han nesten ikke kjenner noe. Som noen skriver kan han være en av de som runker for hardt og derfor mister en del følelse. Hvem vet hva grunnen er, men det er ganske sikkert at det ikke er deg og ditt underliv. Hvordan snakker dere sammen? Har dere satt dere ned og tatt opp dette skikkelig? Anonymkode: 94156...bbd 5
Gjest supernova_87 Skrevet 3. januar 2019 #15 Skrevet 3. januar 2019 10 minutter siden, Frustrert. skrev: Jeg har alltid fått høre at jeg er trang.. tror dette også hadde mye med at jeg aldri egentlig har klart å slappe av under sex før jeg traff han. Og etterhvert i forholdet begynte jeg å føle meg videre.. og våtere.. men han har alltid sagt at han nesten ikke kjenner noe Jeg forstår. Og nå når du føler du har blitt videre og våtere og kjenner på deg selv, da kjenner ikke du heller skjeden rundt fingrene dine om du tar dem inni? Kjenner partneren din noe når du runker ham? Hvordan vil han bli runket? Hvordan er sexlivet utenom penetreringen?
Isambard Skrevet 3. januar 2019 #16 Skrevet 3. januar 2019 Han kunne sagt at han sliter med å komme. Det et en ærlig og konstruktiv sak. Å si "Det er ikke godt å ha sex med deg" er hensynsløst og idiotisk. Det er bare å se hvor usikker TS blir. Vurderer kirurgi selv om hun er helt normal i følge tidligere kjærester. Nei. Han er nok en ubrukelig fyr som kun tar opp unødvendig plass i rommet og i senga. Greit å rydde ut sånt på nyåret. 8
Gjest 007_008_007 Skrevet 3. januar 2019 #17 Skrevet 3. januar 2019 53 minutter siden, Frustrert. skrev: Hei! Kjæresten min og jeg har et litt vanskelig sexliv.. han syns ikke det er så godt å ha sex med meg. Senest i går sa han at han ikke syns det er så godt, at han ikke kjenner så mye og han avsluttet sexen på grunn av dette.. dette gjør meg veldig lei meg.. og jeg har gitt opp litt.. jeg har spurt om det er noe jeg kan gjøre for at det skal bli bedre men han sier han ikke vet.. jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lenger.. jeg har vurdert å spare til å ta vaginal laser for å bli trangere.. men jeg vet ikke.. Er det noen som har noe forslag til hva jeg kan gjøre..? Evt noe nytt man kan gjøre i senga? Mon tro hvordan responsen i tråden hadde vært dersom det var en kvinne istedenfor mannen?
Frustrert. Skrevet 3. januar 2019 Forfatter #18 Skrevet 3. januar 2019 2 minutter siden, Rainstorm skrev: Jeg forstår. Og nå når du føler du har blitt videre og våtere og kjenner på deg selv, da kjenner ikke du heller skjeden rundt fingrene dine om du tar dem inni? Kjenner partneren din noe når du runker ham? Hvordan vil han bli runket? Hvordan er sexlivet utenom penetreringen? Vi har ikke så mye sexliv uten penetrering.. Når jeg går ned på han så får jeg høre «det var helt greit».. han går aldri ned på meg.. han syns ikke det er så godt å bli runket.. han liker best å runke seg selv.. jeg prøvde å kjøpe inn litt forskjellige leker, spill og undertøy.. men det slo ikke helt ann..
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #19 Skrevet 3. januar 2019 1 minutt siden, 007_008_007 said: Mon tro hvordan responsen i tråden hadde vært dersom det var en kvinne istedenfor mannen? Anonymkode: c3f6a...266 4
Frustrert. Skrevet 3. januar 2019 Forfatter #20 Skrevet 3. januar 2019 1 minutt siden, Isambard skrev: Han kunne sagt at han sliter med å komme. Det et en ærlig og konstruktiv sak. Å si "Det er ikke godt å ha sex med deg" er hensynsløst og idiotisk. Det er bare å se hvor usikker TS blir. Vurderer kirurgi selv om hun er helt normal i følge tidligere kjærester. Nei. Han er nok en ubrukelig fyr som kun tar opp unødvendig plass i rommet og i senga. Greit å rydde ut sånt på nyåret. Men han sliter ikke med å komme! Han kommer nesten hver gang! Og det er det jeg syns er så rart.. for da tenker jeg jo at han syns det var litt digg.. men ja.. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå