Charmina Skrevet 4. april 2005 #1 Del Skrevet 4. april 2005 Hei! Jeg er på jakt etter et litt romantisk klesskap som jeg skal ha på rommet til datteren min. Ser for meg et hvitt skap som gjerne har litt annen form en de helt vanlige kassene! Noen som vet om noen som selger litt annerledes møbler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 4. april 2005 #2 Del Skrevet 4. april 2005 Har du sett på galtung interiør? Litt forskjellig fra butikk til butikk når det gjelder utvalget der... men det går mye i mørkt tre og hvite "koselige" møbler... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loop Skrevet 4. april 2005 #3 Del Skrevet 4. april 2005 Hva med et antikt/gammelt skap i lutet furu? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bridget Jones Skrevet 5. april 2005 #4 Del Skrevet 5. april 2005 her er det mye fint http://barnerommet.no/index.htm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 6. april 2005 Forfatter #5 Del Skrevet 6. april 2005 Takk for svar alle sammen! Skal ta meg en tur på en antikk og samlermesse som skal være i helgen!Iallefall kikke litt! Bridget Jones jeg likte dette skapet da, men det var veldig dyrt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bridget Jones Skrevet 6. april 2005 #6 Del Skrevet 6. april 2005 kjempe fint, men dyrt over 7000 helt vilt, håper du finner det du leter etter da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
illaba Skrevet 7. april 2005 #7 Del Skrevet 7. april 2005 Kan du ikke bare kjøpe et billig skap i furu og male det da ? :-) :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 7. april 2005 Forfatter #8 Del Skrevet 7. april 2005 Finner bare furuskap som er helt firkantet. Men skal se i helgen på antikk og samlermessen da!Fant en flott kommode der sist og den var ikke dyr heller! Også har jeg malt så masse i det siste at det liksom ikke frister Men har tenkt på det.................og kanskje blir det løsningen! Takk for svar alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 7. april 2005 #9 Del Skrevet 7. april 2005 Hva med denne? Vi har kjøpt dagsengen i samme serie, og den er veldig romantisk og fin - litt sånn sørlandsidyll! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 7. april 2005 Forfatter #10 Del Skrevet 7. april 2005 Ja det skapet var jo ganske søtt da ............................og faktisk har vi kjøpt den dagsengen også Bruker den på loftet som gjesteseng! Men jeg har ikke sett det skapet på Ikea jeg :klø: må jammen ta oss en tur ut igjen vi da! Takk for tipset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 25. april 2005 Forfatter #11 Del Skrevet 25. april 2005 Hva med denne? Vi har kjøpt dagsengen i samme serie' date= og den er veldig romantisk og fin - litt sånn sørlandsidyll! Lurer på hvorfor de har denne alle andre steder en her i Bergen :klø: Skulle likt å sett det skapet! Ellers mottar jeg flere tips med takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 25. april 2005 #12 Del Skrevet 25. april 2005 Jeg synes denne er veldig fin: http://www.bohus.no/default.asp?page=122&p...ct=397&p397_v=1 (aner ikke hvorfor de kaller det for herregarderobe... :klø: ) Og denne: http://produkt.mobelringen.no/at-team_pers...OP=107&CAT1=107 Kom over denne på finn.no: http://www.finn.no/finn/bap/object;pdc=111...e353976&pos=124 (litt dumt at det er i Oslo, men ting fra Fru Lyng er kjempepent (og dyrt!) og holder lenge). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 27. april 2005 Forfatter #13 Del Skrevet 27. april 2005 Fru Lyng har fine ting ja, men litt upraktisk at de ligger i Oslo! Nå har jeg ringt Ikea og det viser seg at de har det Hemnes skapet der ute selv om lagerstatusen på nettsidene sier noe annet! Så i dag får vi ta turen ut og se på det! Takk for svar alle sammen :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 27. april 2005 Forfatter #14 Del Skrevet 27. april 2005 Hva med denne? Vi har kjøpt dagsengen i samme serie' date= og den er veldig romantisk og fin - litt sånn sørlandsidyll! Vi kjøpte et slikt i dag og det var faktisk enda finere i virkeligheten en på bildet!Charminamannen ligger med rumpa i været og skrur det sammen nå Takk for tipset :blomst_opp: Klem Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå