AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #1 Skrevet 3. januar 2019 Ungen på 10 måneder har i forbindelse med tannfrembrudd fått diaré for 2 dager siden og har hatt opptil 4-5 avføringsbleier daglig. Spiser ellers bra og drikker mye vann, så vi er ikke helt bekymret enda ift dehydrering. Finnes det noe reseptfritt på apoteket eller har dere noen kjerringråd dere vil dele til så små barn? Jeg har bitering men det hjelper ikke stort mot diaré. Anonymkode: bd88c...e91
kaseni Skrevet 3. januar 2019 #2 Skrevet 3. januar 2019 Har vært gull verdt for gutten vår når han har fått tenner 😊
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #3 Skrevet 3. januar 2019 Det er ikke tannfrembruddet som gir diaré. Bare pass på væskeinntak og at han har nok våte bleier. Varer diaren mer enn 5 dager der det greit å ringe lege og forhøre seg. Anonymkode: a22a5...e5c 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #4 Skrevet 3. januar 2019 7 timer siden, kaseni skrev: Har vært gull verdt for gutten vår når han har fått tenner 😊 Fra hvilket apotek kjøper du den?? Takk for tips forresten ts Anonymkode: bd88c...e91
kaseni Skrevet 3. januar 2019 #5 Skrevet 3. januar 2019 Har funnet den på samtlige apotek her jeg bor, sist kjøpte jeg på Boots 😉
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #6 Skrevet 3. januar 2019 Jeg ville gitt grønn banan, Ikke for grønn altså. Brun/moden banan gir løs avføring grønn/umoden gjør det motsatte. vår hadde 8 tenner innen han var 9 mndr. Så vi brukte å fryse litt banan som han kunne gnage på. Sofie the giraffe var et mirakel for oss og sånn «smokk» som du kan putte mat oppi. Husker ikke hva de heter men der hadde jeg alt fra fryst mango til fryst drue. Også kjøpte vi tannbørste til barn den 0-2 års gull å bruke i bilen og tannpuss går utmerket nå da han allerede er vant til å se tannbørsten. Så nå flekker han tenner for å få dem pussa, litt over 1 år Anonymkode: b6a14...fd6
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #7 Skrevet 3. januar 2019 Glemte å nevne babykjeks. Link til oppskrift https://www.barebrabarnemat.no/babykjeks/ Anonymkode: b6a14...fd6
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #8 Skrevet 3. januar 2019 En kald vaskeklut er også fint å sutte på. Ikke gi frosne ting. Det kan gi problemer med blodtilførselen (ischaemi) i gummene og er ikke anbefalt. Kalde skiver melon fungerte her i huset. Anonymkode: c765d...01c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå