AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #1 Skrevet 3. januar 2019 Spyr og brekker meg av mat får tiden å lurer på om noen vet hva det kan være ? Har ikke spiseforstyrrelse og ingen sykdommer. Er litt deprimert får tiden om det kan være noe sammenheng? Men har aldri hatt problem med å spise før. Klarer å få i meg litt mat men må ikke ta mer en ett par tygg får da går det opp igjen.. noen som har eller har hatt noe likt? Anonymkode: cdf56...1d0
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #2 Skrevet 3. januar 2019 Magesyke, omgangssyke eller virusinfeksjon? Får du i deg drikke uten at det kommer opp? Hvor mange dager har det pågått? Kontakt lege hvis også drikke kommer opp, grunnet fare for uttørring. Om du får i deg drikke uten å kaste opp, men ikke får spist mat uten at det kommer opp; kontakt lege om det har vært slik i 2-3 dager. Ved sterke smerter: Kontakt lege snarest. Anonymkode: 7f55d...161 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #4 Skrevet 3. januar 2019 Ikke gravid nei. Får i meg drikke som normal og har vært 3-4 uker men føler meg ikke syk ellers så er litt rart. Får ta en prat med legen Anonymkode: cdf56...1d0
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #5 Skrevet 25. november 2023 AnonymBruker skrev (På 3.1.2019 den 20.32): Ikke gravid nei. Får i meg drikke som normal og har vært 3-4 uker men føler meg ikke syk ellers så er litt rart. Får ta en prat med legen Anonymkode: cdf56...1d0 Hva var det som forårsaket dette hos deg? Anonymkode: 2712e...4db
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #6 Skrevet 25. november 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hva var det som forårsaket dette hos deg? Anonymkode: 2712e...4db Nå er ikke jeg TS, men jeg har også slitt med det siden i våres. Mistet helt matlyst etterhvert og hatt generelt mye mageproblemer. Mye kvalme og brekninger selv om jeg ikke spyr hver dag. Nesten gått ned 20 kg siden i sommer. Har måttet begynne å supplere med ernæringsdrikker jeg har fått vedtak på av lege. Prøver å spise det jeg kan av vanlig mat. Skal til gastro for å utredes da. Anonymkode: 84782...db0
svartkatt Skrevet 25. november 2023 #7 Skrevet 25. november 2023 Kan være angst.. har mistet matlysten pga depresjon, men det har vært angst som gjorde meg kvalm. Har ikke hatt det så ille som det. 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #8 Skrevet 25. november 2023 4 minutter siden, svartkatt said: Kan være angst.. har mistet matlysten pga depresjon, men det har vært angst som gjorde meg kvalm. Har ikke hatt det så ille som det. Det er nok en gyldig grunn i mange tilfeller, nok ikke i mitt da, har slitt med magen hele livet, men ikke så mye som nå. Er også i veldig god psykisk form for tiden. Anonymkode: 84782...db0
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #9 Skrevet 25. november 2023 Hva gjør dere for å få i dere? Mat er helt motbydelig. Brekker meg bare av tanken. Og brekker meg mens jeg svelger. Hos meg er det nok psykisk, og pga jeg har spist nærmest kun flytende i 3-4 uker. Anonymkode: 2712e...4db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå