Gjest gjest1 Skrevet 7. april 2005 #21 Skrevet 7. april 2005 ok.. ganske surealistisk denne historien her. og den er helt sann! Jeg var hyra inn som sessiontrommis til en gig på garage i Bergen for to år siden. et av de andre bandene som spilte den kvelden var "Koldbrann" Etter konserten så satt vi backstage og og ble i godt humør på gratis øl. Så kom det noen for å intervjue banda. Hun ene reporteren hadde et ben og kom på krykker. med seg hadde hun en annen fyr. han stilte mesteparten av spørsmålene mens hun dama med et bein satt og så ganske så drita ut i den ene soffaen. Da han fyren spurte om hvorfor "Koldbrann" hadde valgt seg dette bandnavnet så var de fleste i godt humør og vi andre spøkte med at det var fordi vokalisten hadde koldbrann i pikken/ræva eller noe i den duren. Plutselig så reiser dama med et bein seg opp uten krykkene noe som medførte at hun datt raskt ned i soffaen igjen. Så skrek hun så beinstumpen rista at hun hadde hatt koldbrann!! (shit! faen faen faen! tenkte jeg) Hun begynte å skrike ut om at hun hadde fått koldbrann da hun gikk over grønland (fikk ikke med meg om hun mente i Oslo eller selve landet men utifra hennes fysikk ellers å dømme så virket en reise over isen på grønland heller tvilsomt ) Hun ble tilslutt geleidet ut av hennes kollega mens hun ropte ut at vi var "faen meg bare noen drittunger som ikke vet noen ting!!" Det hele var som tatt ut av en monty python episode og er noe som jeg sent vil glemme. Herregud, jeg ler så jeg griner her jeg sitter
nallemaja Skrevet 7. april 2005 #22 Skrevet 7. april 2005 Det må være den gangen jeg våkna klokka sju, stelte meg og gikk den lange veien til bussen, lykkelig for atjeg for en gangs skyld ikke hadde forsovet meg. Bussen kom for seint, og det var uvanlig lite passasjerer, men tenkte ikke mer over det og gikk av bussen ved hybelen til en kompis som jeg brukte å gå sammen med til skolen. Han lå og sov, og var helt forferda over å ha forsovet seg(skikkelig skolelys!) så forta vi oss opp til skolen som var stengt... så vi måtte ringe en annen kompis som holdt på å le seg i hel, for klokka var da 8 om KVELDEN, og ingen av oss hadde skjønt det! VEEEELDIG merkelig følelse!
Gjest Seleena Skrevet 7. april 2005 #23 Skrevet 7. april 2005 nallemaja: Har stått opp klokka 6 på kvelden etter ein middagslur og begynt å lage meg niste og pakke sekken, men har aldri gått til skulen sånn som du gjorde. (2 år sidan) Eg satt i telefonen med mamma i andre enden og snakka om ei bilulykke som hadde hendt her for under 2 veker sidan. At det er ofte dette skjer her, og at det sikkert ikkje er lenge til neste gong. Samtalen varte ganske lenge. 2 min etter vi hadde lagt på røyret, kræsja det ein bil rett nedi vegene her (ja, eg kunne sjå det og!). Det var ganske skremmande og surrealistisk for meg. Heldigvis slapp eg å springe ned, fordi det var stor trafikk.
Gjest Chrizzy Skrevet 7. april 2005 #24 Skrevet 7. april 2005 En god venn av meg er scitzofren, en gang når hun ble innlagt, jeg fulgte henne på sykehuset og ventet inne på legerommet sammens med henne. legen kom og ropte henne opp, jeg ble med inn. Hun fikk beskjed om å legge seg på benken, hun gjorde det, legen spurte hva det var som plaget henne. Hun sa at hun hadde gjort noe grusomt, noe helt forferdelig. Hva er det da, sier legen. Jeg har drept min beste venn Chrizzy, sa hun. Legen visste hvem jeg var, han så på meg med store øyner, jeg så på han med like store øyner, så så vi begge på henne. Av en eller annen merkelig grunn så begynte en av oss å flire, det endte med at jeg, legen og hun flirte noe helt vannvittig, ingen av oss klarte å slutte. Vi ble avbrutt av at folka fra luftambulansen kom inn døra. De så helt rart på oss.
mrs williams Skrevet 10. april 2005 #25 Skrevet 10. april 2005 må være den gange jeg hadde drømt om en gutt på skolen , han gikk mekanisk og jeg kokk. Drømte at han var inne på kjøkkenet på skolen( noen han aldrid hadde noen grunn til å være).. Uken etter så jeg opp fra det jeg gjorde på kjøkkenet og der stod han i samme klærne og samme posituren som jeg hadde drømt...spooky
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2005 #26 Skrevet 11. april 2005 Hmmm... Min surrealistiske opplevelse ligner litt på den over. Jeg drømte i detalj om at daværende kjæreste fortalte meg at han hadde vært utro - mens vedkommende (en helt ukjent person for meg) var i rommet. Så henne detaljert for meg, og kommentaren hun kom med til meg. Ca. 1 uke etter var det som om "filmen" fra drømmen ble spilt for meg på nytt. Alt stemte, person og utseende, ordrett hva som ble sagt, tonefallet - alt... Og ja, spooky...!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå