Gå til innhold

Sjette Gir

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Selve konseptet er ikke så interessant for meg, men deltagerne i første episode gjorde dette kjempe moro syns jeg! Så ekte reaksjoner og følelser :)

Anonymkode: ec720...972

• Liker 2
Skrevet

Så på fordi samboer ville se på, jeg synes det var litt kjedelig og han synes det var "for lite fete biler". 

Satt og lurte på hvem som egentlig er målgruppen for dette programmet, tror det er rånere mellom 18-25. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Meadow said:

Så på fordi samboer ville se på, jeg synes det var litt kjedelig og han synes det var "for lite fete biler". 

Satt og lurte på hvem som egentlig er målgruppen for dette programmet, tror det er rånere mellom 18-25. 

Jeg har ikke sett programmet, men reagerte på at NRKs reklame for programmet blant annet var omtale av hvor mange ganger deltakerne hadde mistet lappen. Så du kan ha rett der.

Anonymkode: c9695...d70

• Liker 2
Skrevet

Syntes det var artig :) Morsom gjeng ja :)

Litt fordel med gt86 på Våler iforhold til Fiesta da. Trine burde ikke ta det tapet så tungt.

AnonymBruker
Skrevet

Helt forferdelig. En gjeng wannabees som tror de kan kjøre bil fort. 

Anonymkode: 64f08...373

Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt forferdelig. En gjeng wannabees som tror de kan kjøre bil fort. 

Det er vel akkurat det serien handler om, da? Folk som tror de kan kjøre og må bevise det på riksdekkende tv? 

54 minutter siden, Gent82 skrev:

Syntes det var artig :) Morsom gjeng ja :)

Litt fordel med gt86 på Våler iforhold til Fiesta da. Trine burde ikke ta det tapet så tungt.

Enig i dette! Synes generelt hun fikk lite skjermtid også, vi fikk ikke så mye innsikt i bilcrossinteressen hennes.

• Liker 1
Skrevet
41 minutter siden, halvehimmelen skrev:

Synes generelt hun fikk lite skjermtid også, vi fikk ikke så mye innsikt i bilcrossinteressen hennes.

Ja. Hun er sporadisk profilert i 'garasjen' med Asgeir på kanalen Auto Motor da, så OM man ser det så har man peiling. Men jeg er enig i det du sier.

Uansett, morsomt program, veldig 'down to earth'

AnonymBruker
Skrevet
52 minutter siden, halvehimmelen skrev:

Det er vel akkurat det serien handler om, da? Folk som tror de kan kjøre og må bevise det på riksdekkende tv? 

Enig i dette! Synes generelt hun fikk lite skjermtid også, vi fikk ikke så mye innsikt i bilcrossinteressen hennes.

Tror det var akkurat det jeg skrev?

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror det var akkurat det jeg skrev?

Fikk inntrykket av at du forventet erfarne konkurranseførere og ikke bilinteresserte amatører, hvilket hele konseptet handler om. 

• Liker 2
Skrevet

Onsdagens episode var full av frodig språk, om ikke annet...

Anonymkode: f241c...7d1

• Liker 1
Skrevet

Min gamle bestevenn Sonja er med der. For lenge lenge lenge siden. Litt morsomt og litt flaut 

Anonymkode: 7276e...3e1

Skrevet

Det bekrefter alle mine fordommer mot rånere. De er akkurat på samme måte nå som da jeg var 20-25. 

Anonymkode: 06d55...6b9

Skrevet

Så de to første episodene på nett-TV. 

Veldig morsomt :) Jeg er bilinteressert, men kan ikke en dritt om det mekaniske. Kunne tenke meg å være med, kanskje, egentlig, men jeg har vel ikke bil til det. Den ene er for fin (turbodiesel, 160 HK), og den andre for svak (bensin, 116 K), og begge med automatgir fordi manuell gjør at jeg får smak av magesyre i munnen :) 

Det gjør at jeg får lyst til å lete etter et miljø, men vet liksom ikke helt hvordan jeg kommer i gang. Så på Lars sin klubb, men den er for modifiserte biler og det har jeg ikke.

Likevel, en god serie! Å være bilinteressert er sett ned på

Skal se de andre episodene også, jeg må bare huske å se dem. Er ikke så ofte jeg ser serier 😛 

Jeg synes klippinga var litt dårlig, altså det er noen scener i begynnelsen som kommer igjen - jeg husker ikke såå dårlig, altså, NRK.

Skrevet

Hva er egentlig dette for noe?            

Norge rundt for rånere....    

Anonymkode: 31636...b80

Skrevet

Ble inspirert til å forsøke kjøre bil på bane eller noe sånt. Er allerede glad i å kjøre bil, så tror det kunne vært morsomt å prøve noe litt mer sprekt, som å kjøre på bane. Men det blir evt i fremtiden i så fall, vet ikke om det er mulig å leie bil for sånt elle rhvordan det ille fungert. Hadde vært morsomt å prøve om det er mulig, da

• Liker 1
Skrevet
På 14.1.2019 den 20.34, magikeren skrev:

Ble inspirert til å forsøke kjøre bil på bane eller noe sånt. Er allerede glad i å kjøre bil, så tror det kunne vært morsomt å prøve noe litt mer sprekt, som å kjøre på bane. Men det blir evt i fremtiden i så fall, vet ikke om det er mulig å leie bil for sånt elle rhvordan det ille fungert. Hadde vært morsomt å prøve om det er mulig, da

Mange baner har åpne dager, og på vinteren er det mange steder man kan prøve iskjøring. Hvilken landsdel bor du i? Bør så absolutt være mulig for deg å få testet banekjøring, enten i lånt eller egen bil. 

Anonymkode: f241c...7d1

Skrevet

Den mest idiotiske serien jeg noen gang har sett, hadde knust alle! Bare puslingbiler og gamle skrap!!

Skrevet
3 timer siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Bare puslingbiler og gamle skrap!!

Da må jeg si du har en temmelig høy standard 😂😂 Evo 5, alfa romeo til 950.000 = skrap. Er Bmw'en din blinga opp med gull og diamanter?😂

• Liker 1
Skrevet

Syns det var kjedelig at det var så stor overvekt av nye biler, likte godt episoden fra nordnorge da haha. Liker ikke poengsystemet, synes det er unødvendig og lager uansett ikke den reality-spenninga produksjonen kanskje håpa på at den skulle lage. Et lysende problem i serien synes jeg er hvordan de har delt inn "regionene". Det er 4 folk fra nordnorge, 4 fra trønderlag, 8 fra østlandet, og om ikke østlandet allerede hadde nok kandidater, så har de på en helt uforståelig måte klart å putte 2 kandidater fra Tønsberg og Holmsbu inn i "vestlandet"kategorien. Resten var fra stavanger og Kristiansand, så der missa de ganske mye av vestlandet synes jeg.  Poenget mitt er iallfall at det er for mange nye biler og veldig oslo-omegn fiksert etter min mening. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...