AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #1 Skrevet 2. januar 2019 ser faktisk veldig sjeldent veldig pene jenter fra disse landene. Vel..i Brasil så finner vi en del supermodeller.. men andre sør-amerikanske land, og særlig i Italia så synes jeg damene blir veldig fort "gamle". Hvorfor? Ser også det samme i India. Anonymkode: f9fca...3f4
Edinbruh Skrevet 2. januar 2019 #2 Skrevet 2. januar 2019 Solen kan nok ha en del å si. Er knapt noe som elder deg fortere enn mye sol. Kjipt, men sant. Ser mange pene jenter derfra dog, så skjønner ikke helt den delen. 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #4 Skrevet 2. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: ser faktisk veldig sjeldent veldig pene jenter fra disse landene. Vel..i Brasil så finner vi en del supermodeller.. men andre sør-amerikanske land, og særlig i Italia så synes jeg damene blir veldig fort "gamle". Hvorfor? Ser også det samme i India. Anonymkode: f9fca...3f4 Fordi du trenger briller? Har vel ikke noe med kontintent å gjøre. Anonymkode: 28e7d...9ce 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #5 Skrevet 2. januar 2019 Men mennene fra der virker ikke fullt så gamle! De holder seg ihvertfall mye yngre enn kvinnene. Anonymkode: f9fca...3f4
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #6 Skrevet 2. januar 2019 Jeg syntes det finnes veldig mange pene mennesker, både fra India og Sør - Amerika. Og kan ikke si at jeg syntes de eldrer fortere i utseende. Men hva som er pent og ikke er jo selvfølgelig helt individuelt. Anonymkode: 2daf8...b7c 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #7 Skrevet 3. januar 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: ser faktisk veldig sjeldent veldig pene jenter fra disse landene. Vel..i Brasil så finner vi en del supermodeller.. men andre sør-amerikanske land, og særlig i Italia så synes jeg damene blir veldig fort "gamle". Hvorfor? Ser også det samme i India. Anonymkode: f9fca...3f4 For at du skal ha noe å gjøre på. 🙂 selvfølgelig. Hva ellers. Anonymkode: 757fd...86d
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #8 Skrevet 3. januar 2019 11 hours ago, AnonymBruker said: Men mennene fra der virker ikke fullt så gamle! De holder seg ihvertfall mye yngre enn kvinnene. Anonymkode: f9fca...3f4 Uenig. Italienske og indiske menn ser i alle fall tidlig gamle ut, men brasilianske har jeg ikke like god oversikt over. Trist med de italienske. De er dritkjekke som unge men så falmer de helt på noen få år. Anonymkode: 07307...230 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #9 Skrevet 4. januar 2019 Nå har jeg ikke vært i Sør Amerika, men jeg har vært i Italia, og syntes jentene, men generelt menneskene så veldig pene ut (var i Roma og litt biltur sørover). Synes det var mange som så ut som de kom fra moteblader, altså sånn modellutseende og klær også. Til sammenligning med Norge hvor jenter (og gutter også for så vidt) ser ofte ut som de er skapt til å jobbe på en gård. 😄 Altså sterke, sporty, utholde, skapt for å overleve vinter uten særlig mat. Ikke negativt det, det er bare en annen type skjønnhet. Anonymkode: b7a09...31d
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #10 Skrevet 4. januar 2019 Synes menn fra sør-amerika, india etc holder seg bedre enn menn med lyse trekk. Sjelden jeg finner hvite menn som er 40+ attraktive, men det samme gjelder ikke for menn med mørkere hud. Nå tåler jo faktisk mennesker med mer melanin i huden solen bedre. Har oppholdt meg en tid i et land i sør-amerika og synes ikke kvinnene der så noe eldre ut for alderen enn vi her i skandinavia. Heller omvendt. Anonymkode: 82640...368
Klossmajor Skrevet 4. januar 2019 #11 Skrevet 4. januar 2019 På det indiske subkontinentet har man ikke kultur for fysisk aktivitet for helsens skyld. De er generelt sett mindre opptatt av å holde seg i fysisk god form.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå