Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal snart ut i medisinsk praksis og er livredd! 

Har kun erfaring fra sykehjem og syntes at det er utrolig skummelt å være i praksis på en avdeling med akutt, syke pasienter. 

Mitt største frykt er naturligvis å stryke. Det tar tid før jeg blir varm i trøyen så jeg er litt redd for at jeg kommer til å lære for treigt eller at det vil ta tid å bli trygg på meg selv der. Jeg har så mange negative tanker på grunn av ting som jeg har lest og også blitt fortalt. :cry3:

Noen tips, råd? (vet det finnes haugevis av tråder om dette, men vil ha litt nyere svar)

Anonymkode: 672f3...6b0

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Skal snart ut i medisinsk praksis og er livredd! 

Har kun erfaring fra sykehjem og syntes at det er utrolig skummelt å være i praksis på en avdeling med akutt, syke pasienter. 

Mitt største frykt er naturligvis å stryke. Det tar tid før jeg blir varm i trøyen så jeg er litt redd for at jeg kommer til å lære for treigt eller at det vil ta tid å bli trygg på meg selv der. Jeg har så mange negative tanker på grunn av ting som jeg har lest og også blitt fortalt. :cry3:

Noen tips, råd? (vet det finnes haugevis av tråder om dette, men vil ha litt nyere svar)

Anonymkode: 672f3...6b0

Bare drit i alt du har hørt av andre og pust med magan. Du er student og er i praksis for å lære. Ingen som er verdensmestere første gangen. Det har både kontaktsykepleier og veileder forståelse for.

Skrevet

Din oppgave er å lære, ikke å imponere. Pust med magen og ta ett tilfelle av gangen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...