AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #1 Skrevet 2. januar 2019 Skal snart ut i medisinsk praksis og er livredd! Har kun erfaring fra sykehjem og syntes at det er utrolig skummelt å være i praksis på en avdeling med akutt, syke pasienter. Mitt største frykt er naturligvis å stryke. Det tar tid før jeg blir varm i trøyen så jeg er litt redd for at jeg kommer til å lære for treigt eller at det vil ta tid å bli trygg på meg selv der. Jeg har så mange negative tanker på grunn av ting som jeg har lest og også blitt fortalt. Noen tips, råd? (vet det finnes haugevis av tråder om dette, men vil ha litt nyere svar) Anonymkode: 672f3...6b0
Serafin Skrevet 3. januar 2019 #2 Skrevet 3. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Skal snart ut i medisinsk praksis og er livredd! Har kun erfaring fra sykehjem og syntes at det er utrolig skummelt å være i praksis på en avdeling med akutt, syke pasienter. Mitt største frykt er naturligvis å stryke. Det tar tid før jeg blir varm i trøyen så jeg er litt redd for at jeg kommer til å lære for treigt eller at det vil ta tid å bli trygg på meg selv der. Jeg har så mange negative tanker på grunn av ting som jeg har lest og også blitt fortalt. Noen tips, råd? (vet det finnes haugevis av tråder om dette, men vil ha litt nyere svar) Anonymkode: 672f3...6b0 Bare drit i alt du har hørt av andre og pust med magan. Du er student og er i praksis for å lære. Ingen som er verdensmestere første gangen. Det har både kontaktsykepleier og veileder forståelse for.
Duff Skrevet 3. januar 2019 #3 Skrevet 3. januar 2019 Din oppgave er å lære, ikke å imponere. Pust med magen og ta ett tilfelle av gangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå