AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #1 Skrevet 2. januar 2019 Hei, Noen som har tips til en bra serie (mer enn en sesong) på Netflix, hbo eller andre apper som viser drama (koreansk, indisk, arabisk..)? Ikke noe overnaturlig, skummelt eller krim eller for mye sex.. Jeg liker best drama og kjærlighet, og reality. Elsker hjernedødt:) Anonymkode: c3ac4...741
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #2 Skrevet 2. januar 2019 Altså, gjerne engelsk. Men vet at folk ser på drama på alle forskjellige språk..så er åpen for flere. Spansk også:) Anonymkode: c3ac4...741
Missy77 Skrevet 2. januar 2019 #3 Skrevet 2. januar 2019 Holder på med siste episode av «You» på Netflix. Burde legge meg fordi jeg skal opp tidlig i morgen, men mååååå bare se ferdig!! 😱 Synes det er en bra serie. 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #4 Skrevet 2. januar 2019 «Grace and Frankie» på Netflix. Elsker den serien 😊 Anonymkode: 181a0...f9b 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #5 Skrevet 2. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: «Grace and Frankie» på Netflix. Elsker den serien 😊 Anonymkode: 181a0...f9b Kan prøve, den så trygg ut takk:) Anonymkode: c3ac4...741
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #6 Skrevet 2. januar 2019 TheGood Witch på Netflix. Favorittserie når jeg skal sove:) skikkelig hjernedød småbyidyll^^ Anonymkode: 1c262...f06
Marimba Skrevet 2. januar 2019 #7 Skrevet 2. januar 2019 (endret) Hjernedødt Netflix hjertesmerte Grand hotell When calls the heart Utrolig hjernedød reality drama Paradise hotell Ex on the beach Bare å finne fram popcornet og slå av hjernen en stund 🍿 Endret 2. januar 2019 av Marimba Ser hjernekapasiteten min forsvinner bare ved å skrive titlene 😜
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #8 Skrevet 2. januar 2019 5 minutter siden, Missy77 skrev: Holder på med siste episode av «You» på Netflix. Burde legge meg fordi jeg skal opp tidlig i morgen, men mååååå bare se ferdig!! 😱 Synes det er en bra serie. Virker interessant:) Akkurat nå, AnonymBruker skrev: TheGood Witch på Netflix. Favorittserie når jeg skal sove:) skikkelig hjernedød småbyidyll^^ Anonymkode: 1c262...f06 Skal sjekke ut:) Anonymkode: c3ac4...741 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #9 Skrevet 2. januar 2019 Akkurat nå, Marimba skrev: Hjernedødt Netflix hjertesmerte Grand hotell When calls the heart utrolig hjernedød reality drama Paradise hotell Ex on the beach Bare å finne fram popcornet og slå av hjernen en stund 🍿 Skal sjekke det ut har sett Paradise en gang for noen år siden..blir litt mye sex og nakenhet. 🤢 Anonymkode: c3ac4...741
Sailor Skrevet 2. januar 2019 #10 Skrevet 2. januar 2019 For tiden ser jeg på Vanderpump Rules og alle Real Housewives 😁 Veldig hjernedødt 😅 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #11 Skrevet 2. januar 2019 2 minutter siden, Marimba skrev: Hjernedødt Netflix hjertesmerte Grand hotell When calls the heart Utrolig hjernedød reality drama Paradise hotell Ex on the beach Bare å finne fram popcornet og slå av hjernen en stund 🍿 Ja👏👏😀 Første jeg har hørt som også ser på Grand Hotel! Du mener den spanske ikke sant? Skikkelig bra serie syns jeg😅 Anonymkode: e0ade...d96
Marimba Skrevet 2. januar 2019 #13 Skrevet 2. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja👏👏😀 Første jeg har hørt som også ser på Grand Hotel! Du mener den spanske ikke sant? Skikkelig bra serie syns jeg😅 Anonymkode: e0ade...d96 Jepp 😁 redda meg når jeg var gravid og sykemeldt og bare måtte ligge mest mulig stille i tre måneder. Eneste er jo at den er på spansk, så man må faktisk følge med. Kan ikke sitte på KG samtidig liksom 😜 men som tidsfordriv likte jeg den
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #14 Skrevet 2. januar 2019 Asså, Gilmore Girls er perfektfor dette, 6 sesonger med 24 episoder på 1 time hver. Alt de gjør er å gå rundt og prate på skole og jobb. Ingen sex, vold, krim og ganske vanilje intriger. Men det er koselig og intelligent, uten at du må tenke så mye eller en gang følge med hele episoden. Anonymkode: 0a3e6...5bc 3
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #15 Skrevet 2. januar 2019 Og 90 day fiance på dplay. Diggeste realtityserien noen gang😂😂😂 Anonymkode: 0a3e6...5bc 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #16 Skrevet 2. januar 2019 4 minutter siden, Marimba skrev: Jepp 😁 redda meg når jeg var gravid og sykemeldt og bare måtte ligge mest mulig stille i tre måneder. Eneste er jo at den er på spansk, så man må faktisk følge med. Kan ikke sitte på KG samtidig liksom 😜 men som tidsfordriv likte jeg den Er den skummel eller creepy på noe måte? Den så litt mørk ut mtp på "forsvinning og en som ble funnet drept" på beskrivelse på Netflix.. utover det virker det som noe jeg kunne sett:) ts Anonymkode: c3ac4...741
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #17 Skrevet 2. januar 2019 Gilmore girls, Hart of Dixie, Gossip girl Anonymkode: 49aca...821 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #18 Skrevet 2. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Asså, Gilmore Girls er perfektfor dette, 6 sesonger med 24 episoder på 1 time hver. Alt de gjør er å gå rundt og prate på skole og jobb. Ingen sex, vold, krim og ganske vanilje intriger. Men det er koselig og intelligent, uten at du må tenke så mye eller en gang følge med hele episoden. Anonymkode: 0a3e6...5bc Høres ut som midt i blinken. Takk;) 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Og 90 day fiance på dplay. Diggeste realtityserien noen gang😂😂😂 Anonymkode: 0a3e6...5bc Haha jeg er hekta. Jeg følger det på insta og ser alle episodene.😂 ukas høydare❤ Anonymkode: c3ac4...741
Marimba Skrevet 2. januar 2019 #19 Skrevet 2. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er den skummel eller creepy på noe måte? Den så litt mørk ut mtp på "forsvinning og en som ble funnet drept" på beskrivelse på Netflix.. utover det virker det som noe jeg kunne sett:) ts Anonymkode: c3ac4...741 Ikke skummel eller creepy, mer spansk såpe ☺️
Gjest PaN Skrevet 2. januar 2019 #20 Skrevet 2. januar 2019 Champions <- Anbefales Modern Family Gilmore Girls One Day At A Time <- anbefales Brooklyn nine-nine A little help with Carol Burnett New Girl
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå