Gjest Pernice Skrevet 2. januar 2019 #1 Skrevet 2. januar 2019 I dag flyttet jeg inn i en bitteliten leilighet i Oslo. Det er en liten to-roms på 30m2, altså liten gulv plass. Fordelen med leiligheten er at den er veldig lys og luftig, da det er høyt oppunder taket så romfølelsen er veldig god her. Problemet er at romfølelsen forsvinner litt for hvert møbel som kommer inn. Jeg har ikke råd til å kjøpe meg noe større, så blir boende her lenge og vil derfor gjøre det så fint og praktisk som mulig. Det er ikke så mange møbler jeg kan sette inn før nesten all gulvplass er borte, og leiligheten virker å ha krympet. Har lest alt jeg har kommet over av interiørmagasiner, og føler meg like (lite) vis. Hjelp?!
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #2 Skrevet 2. januar 2019 Har du en plantegning du kan poste? Anonymkode: 5783e...919 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #3 Skrevet 2. januar 2019 Gratulerer med leilighet! Jeg tenker at lyse møbler med spinkel design, altså slanke bord-/stolben, kan bidra til at mye av romfølelsen bevares. Er det en idé å vurdere et sånt lite veggmontert klaffebord for å spare plass? Har du stue med åpen kjøkkenløsning og separat soverom? Jeg tenker at med god romhøyde så kan du lage en liten hems på soverommet for oppbevaring av klær og sko som tilhører sommersesongen om vinteren. Anonymkode: 3ae5c...f1a 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #4 Skrevet 2. januar 2019 Om du googler litt på små leiligheter, og tar en titt på sida til ikea, så får du masse tips! Gratulerer med ny leilighet! Anonymkode: 13c7d...d9e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå