AUF Skrevet 17. august 2005 #81 Del Skrevet 17. august 2005 HEEEEEIA! VÅL'ENGA!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Xora_* Skrevet 30. august 2005 #82 Del Skrevet 30. august 2005 Vålerenga vinner *Xora* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AUF Skrevet 30. august 2005 #83 Del Skrevet 30. august 2005 Jepp. akkurat som jeg har sagt HELE tiden... Hva var det jeg sa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dum Perignon Skrevet 14. september 2005 #84 Del Skrevet 14. september 2005 AUF skrev: Jepp. akkurat som jeg har sagt HELE tiden... Hva var det jeg sa ← Du sa at det er akkurat det du har sagt HELE tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2005 #85 Del Skrevet 14. september 2005 Litjmæ skrev: Den var morsom gitt trøflus. Den dagen kommer nok aldri... For den som måtte tvile er det så klart aldeles selvfølgelig at RBK vinner i år som i fjor som ja... Som alltid ← Bare siterer dette innlegget for å henge ut og persontrakassere en viss person Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest Skrevet 4. oktober 2005 #86 Del Skrevet 4. oktober 2005 Har lest gjennom innleggene her inne, og ser at på alle "Ønskelistene" står Start på 10 plass og nedover. Da vil jeg bare si HEIA START, det er deilig å være sørlending. Vi er virkelig stolte. Det blir spennende med de 3 siste kampene til Start og Vålrenga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2005 #87 Del Skrevet 24. oktober 2005 Anonymous skrev: Her er fasit når slutten av oktober er over oss: 1) Vålerenga 2) Rosenborg 3) Brann 4) Viking 5) Lillestrøm 6) Lyn 7) Odd Grenland 8) Tromsø 9) Ham-Kam 10) Start 11) Fredrikstad 12) Molde 13) Bodø-Glimt 14) Ålesund Dette til orientering. ← Bortsett fra grove bom på Start og Rosenborg vil denne tabellen være oppsiktsvekkende nær det endelige resultatet. Litt imponerende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 24. oktober 2005 #88 Del Skrevet 24. oktober 2005 Heia Start Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiesta Skrevet 24. oktober 2005 #89 Del Skrevet 24. oktober 2005 MrsL skrev: Heia Start ← Kan ikke bli mer enig.Nå har jeg tro på seriegull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 24. oktober 2005 #90 Del Skrevet 24. oktober 2005 som ekte fugl og med alt det innebærer av hat til enga så sier jeg HEIA START!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 24. oktober 2005 #91 Del Skrevet 24. oktober 2005 Jess! Start er gule og svarte de også! Ligger noe i fargene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 24. oktober 2005 #92 Del Skrevet 24. oktober 2005 Krysser fingra for Start jeg også gitt.. Siden LSK ikke har sjans nå, og det siste jeg vil se er at Enga vinner.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 25. oktober 2005 #93 Del Skrevet 25. oktober 2005 Må jo heie på de som har skjønt hvilken farger som er de peneste ja superlammet! og måtte Odd banke enga! det samme med tufte il... men det tur jeg går på.... enga scorrer jo ikke mål så... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 3. november 2005 #94 Del Skrevet 3. november 2005 Anonymous skrev: Her er fasit når slutten av oktober er over oss: 1) Vålerenga 2) Rosenborg 3) Brann 4) Viking 5) Lillestrøm 6) Lyn 7) Odd Grenland 8) Tromsø 9) Ham-Kam 10) Start 11) Fredrikstad 12) Molde 13) Bodø-Glimt 14) Ålesund Dette til orientering. ← Riktig seriemester Riktige nedrykkslag Riktig kvaliklag Bytt plass på RBK og Start, så er tabellhalvdelene riktige Ikke verst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå