Malama Skrevet 22. mai 2005 #61 Del Skrevet 22. mai 2005 Ikke noe gøy i det hele tatt, skal jeg si det! Jeg forbanner den dagen min samboer tok meg med på stadion for å se Brann-Rosenborg for tre år siden. Før den tid levde jeg ien helt uskyldig verden der fotball var noe som bare var "jaja, tv'n på med lav lyd bal meg mens jeg holder på med noe annet den dagen det er cupfinale, slik at jeg vet hvem som vinner" og ikke noe annet enn det. Landskamper KUNNE jeg se dersom jeg fikk potetgull, og hadde ei bok eller en bunke ukeblader tilgjengelig, under tvil. Nja... de sier livet er morsomere for den som er glad i forball. Det stemmer bare av og til... :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. mai 2005 #62 Del Skrevet 22. mai 2005 Hvordan er det å være Brannsupporter i dag, da? Seriøst; nå tror jeg faktisk at Start overlever i Tippeligaen denne sesongen! Brann kommer seg etter hvert, de! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. mai 2005 #63 Del Skrevet 22. mai 2005 Brann kommer seg etter hvert, de! Jeg tror fortsatt at de ender et stykke foran Start, ja. Men fy faen så fort det ser ut til å gå i orden med de 30 poengene som Start må ha for å overleve. Resten er ren fest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. mai 2005 #64 Del Skrevet 22. mai 2005 Start har vært heldige ja. Men dere har jo fin dialekt, så det er greit. Så lenge Start ikke havner foran Brann på tabellen når sesongen er over så... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 22. mai 2005 #65 Del Skrevet 22. mai 2005 heller start enn enga.. ..og når vi i tilegg, med den minste spilleren på banen knuser enga kan vel ikke verden bli bedre :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 23. mai 2005 #66 Del Skrevet 23. mai 2005 heller start enn enga.. Heller nesten(?) hvem som helst enn enga! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 23. mai 2005 #67 Del Skrevet 23. mai 2005 malma: Må si meg enig i det... heller hvem som helst enn Enga eller Rosenborg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 23. mai 2005 #68 Del Skrevet 23. mai 2005 Og i kveld er det FFK kamp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 23. mai 2005 #69 Del Skrevet 23. mai 2005 Ikke noe gøy i det hele tatt, skal jeg si det! Jeg forbanner den dagen min samboer tok meg med på stadion for å se Brann-Rosenborg for tre år siden. Før den tid levde jeg ien helt uskyldig verden der fotball var noe som bare var "jaja, tv'n på med lav lyd bal meg mens jeg holder på med noe annet den dagen det er cupfinale, slik at jeg vet hvem som vinner" og ikke noe annet enn det. Landskamper KUNNE jeg se dersom jeg fikk potetgull, og hadde ei bok eller en bunke ukeblader tilgjengelig, under tvil. Nja... de sier livet er morsomere for den som er glad i forball. Det stemmer bare av og til... :evil: Nåja, når man kommer over skuffelsen, så angrer jeg jo ikke EGENTLIG på at han tok meg med på den kampen og introduserte meg for en helt ny verden. Men at det er en verden med opptyurer og nedturer, det er det ingen tvil om. Cupfinalen i fjor, det var et høydepunkt, det var en TOPP opplevelse (og jeg kan nok aldri se cupfinalen uten lyd med ryggen til flere ganger, etter å ha opplevd en...) men sånne sure tap, de er ikke like festlige... Men uansett, jeg håper RBK fortsetter å spille sånn som de har gjort nå, og avgi masse poeng, og at enga fortsetter i stilen fra i går BRANN må gjøre det bedre enn i går da... (også mp Aafk begynne å ta litt mer poeng) DA blir det gøy igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 23. mai 2005 #70 Del Skrevet 23. mai 2005 Og i kveld er det FFK kamp FFK bør ta poeng på de neste tre kampene!! Helst tre hver gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 23. mai 2005 #71 Del Skrevet 23. mai 2005 holder med tromsø i dag jeg... slik at begge lagene holder seg under mine søte små kanrifugler.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 23. mai 2005 #72 Del Skrevet 23. mai 2005 holder med tromsø i dag jeg... . Det gikk ikke din vei idag dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 23. mai 2005 #73 Del Skrevet 23. mai 2005 heller start enn enga.. ..og når vi i tilegg, med den minste spilleren på banen knuser enga kan vel ikke verden bli bedre :hoppe: Jeg gleder meg over det enda jeg, kommer til å leve litt på den seier'n. Livet er morsommere for den som liker fotball, ja, for lsk-supportere er det jaffal gøy en gang hvert 5. år når man slår Enga . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 24. mai 2005 #74 Del Skrevet 24. mai 2005 Hehe, en gang hvert 5. år, ja det er da bedre enn ikke noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 24. mai 2005 #75 Del Skrevet 24. mai 2005 FFK bør ta poeng på de neste tre kampene!! Helst tre hver gang Jepp, 9 poeng bør det bli der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 24. mai 2005 #76 Del Skrevet 24. mai 2005 Hehe' date=' en gang hvert 5. år, ja det er da bedre enn ikke noe [/quote'] er vel egetnlig ikke så ille som det høres ut som. Vi slo de i 2000, i 2001 var det nede i 1 div.. jah stakkar små guttene og i 2002 og 2003 ble det bare uavgjort i alle kampene, i cupkampen måtte det 12 straffer til for å kåre en vinner.. og i 2004 slo de oss desverre begge gangene.. .. men i år skal vi ta igjen og banke de.. så det så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mari Skrevet 6. juni 2005 #77 Del Skrevet 6. juni 2005 Jeg tror at det kommer til å være 2 Oslo klubber helt i topp, og jeg håper ikke at enga er høyest! Gleder meg til helgen når lyn slår vålerenga igjen (har jo ikke tapt på 23 år, så hvorfor starte nå?)! Håper bare at vi får hjem våre kjære nigerianere snart, så vi virkelig kan toppe laget! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dum Perignon Skrevet 1. august 2005 #78 Del Skrevet 1. august 2005 Litt over halvveis, og mye riktig i startinnlegget - i hvert fall ift. øvre og nedre halvdel av tabellen. Ikke lett å forutse at Start skulle holde så lenge i Duracellfart, og heller ikke lett å forutse at Lerkendal Eldresenter skulle falle så dypt. Men det er ennå tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dilla Skrevet 1. august 2005 #79 Del Skrevet 1. august 2005 i cupkampen måtte det 12 straffer til for å kåre en vinner.. ← Du "glemte" å fortelle hvem som vant til slutt da. Men fy fader, det tror jeg er noe av det mest spennende jeg har vært med på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dum Perignon Skrevet 17. august 2005 #80 Del Skrevet 17. august 2005 Her er fasit når slutten av oktober er over oss: 1) Vålerenga 2) Rosenborg 3) Brann 4) Viking 5) Lillestrøm 6) Lyn 7) Odd Grenland 8) Tromsø 9) Ham-Kam 10) Start 11) Fredrikstad 12) Molde 13) Bodø-Glimt 14) Ålesund Dette til orientering. ← Lar man Start og Rosenborg bytte plass er dette overraskende nær dagens status. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå