Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2005 #1 Del Skrevet 4. april 2005 Her er fasit når slutten av oktober er over oss: 1) Vålerenga 2) Rosenborg 3) Brann 4) Viking 5) Lillestrøm 6) Lyn 7) Odd Grenland 8) Tromsø 9) Ham-Kam 10) Start 11) Fredrikstad 12) Molde 13) Bodø-Glimt 14) Ålesund Dette til orientering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 4. april 2005 #2 Del Skrevet 4. april 2005 se her ja, lillestrøm på 5.plass... tja, du flytta de ihvertfall oppover.. men tror ikke viking klarer 4.plassen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 4. april 2005 #3 Del Skrevet 4. april 2005 Den var morsom gitt trøflus. Den dagen kommer nok aldri... For den som måtte tvile er det så klart aldeles selvfølgelig at RBK vinner i år som i fjor som ja... Som alltid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2005 #4 Del Skrevet 4. april 2005 Ålesund nederst? Nå som de har fått ny stadion og greier? Nånei. (Jeg har ikke peiling, jeg er bare litt patriotisk tross min utflyttethet... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2005 #5 Del Skrevet 5. april 2005 Klassiske halvhjernede medgangssupportere. Ingen andre som tør å komme med forslag til tabell... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 5. april 2005 #6 Del Skrevet 5. april 2005 Pøh, her er fasiten: 1. Vålerenga 2. Rosenborg 3. Ham-Kam 4. Brann 5. Viking 6. Fredrikstad 7. Lillestrøm 8. Lyn 9. Odd Grenland 10. Ålesund 11. Tromsø 12. Start 13. Molde 14. Bodø-Glimt Tipper Vålerenga tar knekken på seiersrekka, og så har jeg tro på Fredrikstad med Drillo i spissen. HamKam blir årets rakett, heia Ståle Solbakken!! Ålesund må jeg nesten ha tro på, de som får ny stadion og greier. fantastisk navn, forresten) Sorry Bodø-Glimt, med de har da i det minste en av Norges fineste supportersanger! (*nynner* For vi har tørka tåra og av og tel besvimt.... Ååååhååå, bodøgliiimt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 5. april 2005 #7 Del Skrevet 5. april 2005 Min fasit: 1. Vålerenga 2. Rosenborg 3. Brann 4. Ham-Kam 5. Viking 6. Lillestrøm 7. Start 8. Tromsø 9. Lyn 10. Odd Grenland 11. Bodø Glimt 12. Fredrikstad 13. Molde 14. Ålesund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 6. april 2005 #8 Del Skrevet 6. april 2005 Egentlig så driter jeg i det. Men som Skiens jente er jeg vel nesten pliktig til å heie på Odd. Så jeg får sette de på første da (aner ikke om de er gode eller noe altså ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 6. april 2005 #9 Del Skrevet 6. april 2005 jeg skal på ullevål søndag, og det er ikke for å heie på lyn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 6. april 2005 #10 Del Skrevet 6. april 2005 Pøh, her er fasiten: 1. Vålerenga 2. Rosenborg 3. Ham-Kam 4. Brann 5. Viking 6. Fredrikstad 7. Lillestrøm 8. Lyn 9. Odd Grenland 10. Ålesund 11. Tromsø 12. Start 13. Molde 14. Bodø-Glimt Tipper Vålerenga tar knekken på seiersrekka, og så har jeg tro på Fredrikstad med Drillo i spissen. HamKam blir årets rakett, heia Ståle Solbakken!! Ålesund må jeg nesten ha tro på, de som får ny stadion og greier. fantastisk navn, forresten) Sorry Bodø-Glimt, med de har da i det minste en av Norges fineste supportersanger! (*nynner* For vi har tørka tåra og av og tel besvimt.... Ååååhååå, bodøgliiimt) hahaha det er lov å håpe.. hamkam på 3. og fredrikstad på 6. ?? right Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 6. april 2005 #11 Del Skrevet 6. april 2005 Litjmæ, tilgi folka, de har sikkert nettopp begynt å se på. Seff vinner Rosenborg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 6. april 2005 #12 Del Skrevet 6. april 2005 Litjmæ, tilgi folka, de har sikkert nettopp begynt å se på. Seff vinner Rosenborg! Ja du vet... Nybegynnere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Khayman Skrevet 6. april 2005 #13 Del Skrevet 6. april 2005 Det er vel på tide at det kommer et fornuftsmenneske inn i denne debatten. Tabellen blir slik: 1. Rosenborg 2-14 De andre lagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lestat Skrevet 6. april 2005 #14 Del Skrevet 6. april 2005 Omtrent enig med Khayman jeg, men min liste ville sett sånn ut: 1. Rosenborg 2-12. De fleste andre 13. Brann 14. Molde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 6. april 2005 #15 Del Skrevet 6. april 2005 jeg skal på ullevål søndag, og det er ikke for å heie på lyn! Godt å høre Liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 6. april 2005 #16 Del Skrevet 6. april 2005 Jeg bare gleder meg vilt jeg, også håper jeg LSK kommer så høyt opp som mulig. Også vil jeg vinne tippekonkurransen på jobben, så jeg får komme opp med noe smart. Men over mitt lik at jeg tipper enga øverst. Tror faktisk rbk kan slite litt i år, det blir nok ekstremt spennende denne gangen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dixie i.i Skrevet 7. april 2005 #17 Del Skrevet 7. april 2005 Jeg skal og på ullevål på lørdag, og det er for å heie på LYN!!! Vel, jeg tror det blir slik i år: 1: Rosenborg 2: Brann 3: Lyn 4: Voff Også bryr jeg meg egentlig ikke om hvordan det går videre.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. april 2005 #18 Del Skrevet 7. april 2005 Her er fasit når slutten av oktober er over oss: 1) Vålerenga 2) Rosenborg 3) Brann 4) Viking 5) Lillestrøm 6) Lyn 7) Odd Grenland 8) Tromsø 9) Ham-Kam 10) Start 11) Fredrikstad 12) Molde 13) Bodø-Glimt 14) Ålesund Dette til orientering. PØH!!!! Ålesund slår til å kommer på 5 plass i år. Alle pessimistene må bare svelge at Ålesund endelig fortjener plassen sin! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzy x Skrevet 7. april 2005 #19 Del Skrevet 7. april 2005 WHAT??what what?? godø/glimt så langt nede?? :o nei,nei og atter nei,nå tar dere feil.... :evil: vi skal vise dere i år,,,heia b/g Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 7. april 2005 #20 Del Skrevet 7. april 2005 Jeg skal og på ullevål på lørdag, og det er for å heie på LYN!!! Vel, jeg tror det blir slik i år: 1: Rosenborg 2: Brann 3: Lyn 4: Voff Også bryr jeg meg egentlig ikke om hvordan det går videre.... Er det ikke på søndag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå