anonym j Skrevet 2. januar 2019 #1 Skrevet 2. januar 2019 Jeg har vært så uheldig å miste et halskjede jeg fikk av broren min til konfirmasjonen. Det har vært borte i snart ett år, og vi føler at vi har lett over alt! Kjedet er i sølv, med en rund plate med bokstaven C, og en forsølvet patronhylse i tillegg. er det noen her inne som kan hjelpe meg å finne det?
BMW 5-serie 535D Skrevet 2. januar 2019 #2 Skrevet 2. januar 2019 1 time siden, anonym j skrev: Jeg har vært så uheldig å miste et halskjede jeg fikk av broren min til konfirmasjonen. Det har vært borte i snart ett år, og vi føler at vi har lett over alt! Kjedet er i sølv, med en rund plate med bokstaven C, og en forsølvet patronhylse i tillegg. er det noen her inne som kan hjelpe meg å finne det? Det ligger i en kom i Oslo, du mistet det og uheldigvis falt det rett i hullet på en kloakkum. Om det har sunket til bunns i røret eller om den har blitt sugd ut, klarer jeg ikke helt å se, men er en kom på Oslo S
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #3 Skrevet 2. januar 2019 Kråka tok det. Du må klatre opp I det høyeste treet til naboen og hente det. Anonymkode: e95de...208
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #4 Skrevet 2. januar 2019 25 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev: Det ligger i en kom i Oslo, du mistet det og uheldigvis falt det rett i hullet på en kloakkum. Om det har sunket til bunns i røret eller om den har blitt sugd ut, klarer jeg ikke helt å se, men er en kom på Oslo S Var ikke i Oslo i det tidsrommet jeg må ha mistet det, så det kan nok ikke stemme:/ Anonymkode: 09b16...f9a
BMW 5-serie 535D Skrevet 2. januar 2019 #5 Skrevet 2. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Var ikke i Oslo i det tidsrommet jeg må ha mistet det, så det kan nok ikke stemme:/ Anonymkode: 09b16...f9a da må noen ha brukt det eller stjelt det fra deg, jeg så det helt tydelig 🙂
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #6 Skrevet 3. januar 2019 Har du noe som ligner på en kiste eller et verktøysskrin. Så for meg en kiste som jeg bruker til å oppbevare verktøy da jeg leste problemstillingen. Men er ikke synsk. Anonymkode: df16a...268
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #7 Skrevet 3. januar 2019 Det ligger i en skuffe på en slags kommode/skap. Trolig i en kjeller. Anonymkode: 530b5...c9f
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #8 Skrevet 3. januar 2019 Mannen din bruker de som anal kuler. Anonymkode: e0ab1...725
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå