AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #1 Skrevet 2. januar 2019 Kvinne sist i 20-årene her. Har ikke lyst på barn. er ikke fristet i det hele tatt. men jeg jobber litt i utlandet og synes Norge er dødskjedelig på mange måter. Moren min begynte å prate om at hun var redd for at jeg skulle få meg utenladsk partner og få barn der... jeg har ikke lyst på barn i utgangspunktet..men om jeg skulle få lyst på, skal jeg liksom tvinge meg til å finne meg en lokal mann og bo i nærheten av henne? er det så forbanna viktig å være nær sine barnebarn? hun er forresten 3 ande barn som også sikkert kommer til å få barn etter hvert. Anonymkode: 55bb0...1bf 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #2 Skrevet 2. januar 2019 Hun traff vel et ømt punkt hos deg siden du blir så irritert.....;) Anonymkode: a8801...4fc 23
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #3 Skrevet 2. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hun traff vel et ømt punkt hos deg siden du blir så irritert.....;) Anonymkode: a8801...4fc nei jeg blir irritert på at jeg liksom føler jeg skal tilrettelegge for livet hennes som evt. bestemor. Anonymkode: 55bb0...1bf 3
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #4 Skrevet 2. januar 2019 Kan du virkelig ikke forstå hennes følelser i det hele tatt? Hun håper at du og dine eventuelle barn skal være nært henne, fordi hun er glad i deg og ønsker et nært forhold til eventuelle barnebarn. Når det er sagt, så bestemmer du selvsagt over ditt eget liv! Anonymkode: 35101...f8c 12
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #5 Skrevet 2. januar 2019 Du mener dem skal ta hensyn til dine følelser, men du ikke trenger ta hensyn til deres? At hun er redd for at du skal slå deg ned med familie i utlandet betyr jo ikke at hun tvinger deg til å slå deg ned her heller. Anonymkode: fe398...94f 19
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #6 Skrevet 2. januar 2019 Kan hun ikke få lov til å synes det er trist hvis du bosetter deg fast langt fra Norge og får barn der? Anonymkode: c1f49...030 10
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #7 Skrevet 2. januar 2019 til dere: Jeg kan ikke styre hva andre føler, men det er bare så irriterende. Men hvorfor dette jævla behovet for å være nær barnebarn? Anonymkode: 55bb0...1bf
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #8 Skrevet 2. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: til dere: Jeg kan ikke styre hva andre føler, men det er bare så irriterende. Men hvorfor dette jævla behovet for å være nær barnebarn? Anonymkode: 55bb0...1bf Sånn at hun kan lære barnebarnet et penere språk enn det mora har👍🏻😂 Anonymkode: a8801...4fc 26
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #9 Skrevet 2. januar 2019 Fordi hun er glad i deg. Og ønsker å eventuelt bli kjent med sine barnebarn. Hun mener sikker ikke at dere skal være naboer heller Anonymkode: 34b96...5f1 7
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #10 Skrevet 2. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Sånn at hun kan lære barnebarnet et penere språk enn det mora har👍🏻😂 Anonymkode: a8801...4fc er alltid masse støtte til mor uansett..huff. Anonymkode: 55bb0...1bf
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #11 Skrevet 2. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Fordi hun er glad i deg. Og ønsker å eventuelt bli kjent med sine barnebarn. Hun mener sikker ikke at dere skal være naboer heller Anonymkode: 34b96...5f1 men det er vel enhver mors/bestemors drøm ? Anonymkode: 55bb0...1bf
Aragorn ll Elessar Skrevet 2. januar 2019 #12 Skrevet 2. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du mener dem skal ta hensyn til dine følelser, men du ikke trenger ta hensyn til deres? Anonymkode: fe398...94f Det er mange slike hyklere her i verden. 2
Joppeline Skrevet 2. januar 2019 #13 Skrevet 2. januar 2019 Her har vi et sett besteforeldre på et annet kontinent, og det er veldig trist. Du virker veldig umoden/lite reflektert som ikke ser viktigheten av besteforeldre/barnebarn-relasjonen. Du må jo selvfølgelig ikke bo i nærheten av familie for enhver pris, men å omtale hennes ønske som hennes «jævla behov» er trist. Håper du uansett venter en god del år med barn, evt aldri som du nå ønsker, så blir det kanskje ikke et problem. 15
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #14 Skrevet 2. januar 2019 6 minutter siden, AnonymBruker said: til dere: Jeg kan ikke styre hva andre føler, men det er bare så irriterende. Men hvorfor dette jævla behovet for å være nær barnebarn? Anonymkode: 55bb0...1bf Om du en gang får barn og kanskje blir bestemor så vil du forstå det. Anonymkode: c1f49...030 4
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #15 Skrevet 2. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om du en gang får barn og kanskje blir bestemor så vil du forstå det. Anonymkode: c1f49...030 det er derfor jeg skriver "helvetes familiegreier". er liksom så mye en skal ta hensyn til. er jo bare en flytur...evt togtur. herregud da. Anonymkode: 55bb0...1bf
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #16 Skrevet 2. januar 2019 Du må bare akseptere at for noen er famile viktigere enn for andre. Du kan ikkje bestemme hva din mor skal føle, men hun kan heller ikke bestemme hva du skal gjøre. Slik er veldig vanskelig! Men dere MÅ ha respekt for hverandres følelser uansett . Anonymkode: 8ceb9...e65 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #17 Skrevet 2. januar 2019 Jeg håper at du en gang forstår at hun elsker deg utrolig høyt, og at hun derfor vil ha deg i nærheten av henne. Anonymkode: 9005f...99d
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #18 Skrevet 2. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Sånn at hun kan lære barnebarnet et penere språk enn det mora har👍🏻😂 Anonymkode: a8801...4fc Bedre lykke neste gang, mener du? Hun har jo tydeligvis feilet der en gang allerede... Anonymkode: 9212b...7ab 4
Gent82 Skrevet 2. januar 2019 #19 Skrevet 2. januar 2019 Jobber du som sjømann/pirat? Banner og herjer 7
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #20 Skrevet 2. januar 2019 Like irritert på min mor når hun ville ha meg i nærheten. Den dagen jeg fikk barn derimot så begynte ting å falle på plass. Jeg skjønte hvor glad man faktisk er i barna sine, og tiden flyr alt for fort. Ditt barn vil minne din mor på den tiden du var baby og liten. Altså vær litt snill mot henne, når du får barn så vil du innse mye selv. Alle sier det ingen skjønner det før det skjer. Anonymkode: 2c896...18b 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå