AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #1 Skrevet 2. januar 2019 Hei! Jeg sliter med å finne en treningstights jeg liker, og trenger noen anbefalinger:) Er ganske lav og det hadde vært fint om tightsen har litt stretch (2xu lignende) for da blir den ikke så lang! Elsker når de er høye i livet også☺️ Trenger også tips til butikker og nettsider jeg kan kjøpe/bestille fra! Anonymkode: 16a7b...e14
Holistic Skrevet 2. januar 2019 #2 Skrevet 2. januar 2019 Elsker skins sine! Fås blant annet på tights.no. De i samme gate som 2XU og sitter som støpt. Hilsen shorty
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #3 Skrevet 2. januar 2019 8 minutter siden, Holistic skrev: Elsker skins sine! Fås blant annet på tights.no. De i samme gate som 2XU og sitter som støpt. Hilsen shorty Hmm dem hat jeg aldri prøvd, takk for svar! Er det andre merker su kommer på? Anonymkode: 16a7b...e14
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #4 Skrevet 2. januar 2019 Liker Nike sine som er 3/4 i lengden, mange er også høye i livet. Er 155 cm Anonymkode: 66658...61e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå