AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #1 Skrevet 2. januar 2019 Jeg har den siste uken vært plaget med det jeg har trodd har vært influensa. Klassiske symptomer på dette, og veldig høy feber. De tre siste dagene har jeg vært uutholdelig kvalm og legen mener dette er noe annet jeg har pådratt meg i tillegg. Derfor lurte jeg på om noen har opplevd kvalme ved influensa? Og kom det på slutten? Anonymkode: 9d21e...6ce
Kala Skrevet 2. januar 2019 #2 Skrevet 2. januar 2019 Sist gang jeg hadde influensa, våknet jeg til 39.7 i feber, og kastet opp da jeg stod opp for å kle på meg.
Kala Skrevet 2. januar 2019 #3 Skrevet 2. januar 2019 Det tok ikke lang tid før jeg gav opp, og gikk og la meg. Der lå jeg I tre døgn.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #4 Skrevet 2. januar 2019 Magesymptomer er ikke veldig vanlig ved influensa, men det forekommer. God bedring! Anonymkode: 76c26...fbb
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #5 Skrevet 2. januar 2019 Jeg tror det er ganske vanlig. Virker som mange tror man har forkjølelsesymptomer når man har influensa. Det stemmer jo som regel ikke. Man er bare alvorlig medtatt. Jeg hadde vondt overalt, høy feber, var svimmel, kvalm og hadde hodepine fra helvete. Jeg bare følte meg så sjuk som jeg aldri har vært. Husker jeg lå å utsatte å gå på do, fordi jeg egentlig var for svak til å gå de få metrene til badet. Anonymkode: 63863...a20
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #6 Skrevet 2. januar 2019 Datteren min startet nesten alltid forkjølelse med mageproblemer. Nå har jeg et eller annet virus og har vært kvalm, utslitt, snuffsete og varm i rundt en ukes tid. Influensa forekommer ikke særlig ofte, så det kan godt hende du har et eller annet virus som også gir kvalme. Anonymkode: b020b...d81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå