Gå til innhold

Crispy duck KIT fra Jacobs

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kostee jo heroin og inneholder lite mat.. kan jo ikke være verdt pengene?

Anonymkode: ed050...759

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kommer vel alltid si det, men når det gjelder asiatiske mat så gjør en tjeneste å gå og handle heller i asiatiske butikker. Lager man selv blir det litt dyrere men mye, mye mer får du av kjøttet, pannekake og hoisinsausen og blir billigere på kg pris.

Anonymkode: f9953...619

Skrevet
På 8.1.2019 den 0.48, AnonymBruker skrev:

Kommer vel alltid si det, men når det gjelder asiatiske mat så gjør en tjeneste å gå og handle heller i asiatiske butikker. Lager man selv blir det litt dyrere men mye, mye mer får du av kjøttet, pannekake og hoisinsausen og blir billigere på kg pris.

Anonymkode: f9953...619

Ja, det er det ingen tvil om. Grunnen til at jeg ville prøve dette KIT-et var at jeg lenge har hatt lyst å prøve å lage and hjemme men har fått for meg at det er en råvare som er vanskelig å få saftig med sprøtt skinn, så da var det greit å prøve et halvfabrikat første gang. 

Syns forøvrig at det smakte veldig godt, er uenig i at det var for få pannekaker som mange skriver, det var 12 stk i pakken, så 6 stk til hver når vi var to som delte, noe som var akkurat passe til mengde kjøtt syns jeg.

Anonymkode: f593f...68c

• Liker 6
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er det ingen tvil om. Grunnen til at jeg ville prøve dette KIT-et var at jeg lenge har hatt lyst å prøve å lage and hjemme men har fått for meg at det er en råvare som er vanskelig å få saftig med sprøtt skinn, så da var det greit å prøve et halvfabrikat første gang. 

Syns forøvrig at det smakte veldig godt, er uenig i at det var for få pannekaker som mange skriver, det var 12 stk i pakken, så 6 stk til hver når vi var to som delte, noe som var akkurat passe til mengde kjøtt syns jeg.

Helt enig, og samme her👍🏻. Vi hadde faktisk mat til overs🙈.

Anonymkode: 0f31a...699

• Liker 2
  • 2 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Morgendagens middag ! nam!

AnonymBruker
Skrevet

Dette er jo superenkelt å lage selv, så ser ikke helt vitsen med et kit? Da får man også de mengdene man ønsker, av hoisin og pannekaker. 

Anonymkode: 57179...849

AnonymBruker
Skrevet

Dette ville jeg ikke giddet å bruke penger på. En hvilken som helst kinarestaurant vil lage denne retten på bedre vis en denne plastpakkede og overprisede helfabrikaten.

Anonymkode: 5a327...0ec

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Dette ville jeg ikke giddet å bruke penger på. En hvilken som helst kinarestaurant vil lage denne retten på bedre vis en denne plastpakkede og overprisede helfabrikaten.

Anonymkode: 5a327...0ec

Halv eller helfabrikat? Kjøttstykket er da rent andekjøtt. Lager du pannekakene og sausen selv da? 

Anonymkode: 1d42e...982

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Halv eller helfabrikat? Kjøttstykket er da rent andekjøtt. Lager du pannekakene og sausen selv da? 

Ja. Riktignok ikke soyasausen jeg bruker i hoisinsaus. Men resten er råvarer. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ja. Riktignok ikke soyasausen jeg bruker i hoisinsaus. Men resten er råvarer. 

Imponerende, høyt nivå.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns denne er god. Smakte en hos Rema 1000 også, men den er ikke i nærheten så god som den fra Jacobs. Som tilbehør bruker jeg vårløk, agurk, gulrot og chilimajones. Kan også være godt å med å lage en egen vri på hoisinsaus (sjekk feks. altasiatisk.no) og ekstra lomper.

Anonymkode: 51dba...325

Skrevet

Er det nok til 2 personer?

AnonymBruker
Skrevet

Inne i pakken finner man and, pannekaker og saus? Må man varme eller steke noe? 

Anonymkode: 2d6bd...1b8

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange personer holder denne (en) pakke til? Vi er to voksne og to små barn, må vi ha en eller to pakker? Hvor får man kjøpt riktig type ekstra pannekaker om det ikke er nok?

Anonymkode: 86435...426

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hvor mange personer holder denne (en) pakke til? Vi er to voksne og to små barn, må vi ha en eller to pakker? Hvor får man kjøpt riktig type ekstra pannekaker om det ikke er nok?

Anonymkode: 86435...426

Da ville jeg ha brukt to eller tre. Vi var to voksne på en pakke, det holdt akkurat. Men så liker vi og gode porsjoner. 

Skrevet
ostekaker skrev (På 8.1.2022 den 14.43):

Er det nok til 2 personer?

Vi hadde det som kveldskos, det synes jeg var akkurat passe; som middag ville jeg ha syntes det var litt snaut (da ville jeg i så fall hatt noe ekstra tilbehør eller en liten forrett i tillegg).

Anonymkode: df1e7...4cc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...