AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #1 Skrevet 2. januar 2019 Hei! Jeg har havnet i en jobb jeg ikke trives med og har vært der i ett år. Det skjedde pga nedskjæringer og omorganisering, og jeg hadde ikke noe å si i prosessen. Har holdt ut et år, men har nå vært sykmeldt siden begynnelsen av desember. Jeg trives ikke med arbeidsoppgavene og heller ikke med kollegene som jeg ikke har noe felles med. Sjefen der er grei, men tror ikke han forstår hvor mye jeg mistrives. Jeg har prøvd å snakke med han om mulig tilrettelegging, men det vil ikke hjelpe for miljøet og arbeidsoppgavene er jo de samme uansett på dette stedet. Jeg har søkt endel andre jobber dette året uten å få noe. Nå føler jeg meg ganske opprådd, og vet ikke helt hva jeg skal gjøre videre. Det hører med til historien at jeg er midlertidig ansatt og er derfor redd for å bli stående uten jobb. Ønsker meg en type omplassering innen bydelen jeg jobber i, men vet ikke hvordan jeg kan gå fram eller hvem jeg kan snakke med. Har noen opplevd lignende problem og har innspill eller råd til løsninger? Anonymkode: fb88d...109
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #2 Skrevet 2. januar 2019 Omplassering? Jobber du i kommunen? Anonymkode: d143d...076
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #3 Skrevet 2. januar 2019 Gjør jobben, drit i alt annet, mens du samtidig ser deg om etter noe annet Anonymkode: a4dd2...c62 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #4 Skrevet 2. januar 2019 Ja, jeg jobber i kommunen. Anonymkode: fb88d...109
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #5 Skrevet 2. januar 2019 Hvorfor er du sykmeldt? Anonymkode: 7de3d...d2a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå