Gå til innhold

Syk å skal til Syden i morgen.. Blir jeg bedre eller dårligere ? Hmm

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har du blitt sjuk rett før du skulle på ferie?

Nå har jeg blitt forkjølet å jeg reiser til Syden i morgen.. Men reiser like vell. Bare spent på om jeg blir dårligere eller ikke når jeg kommer  et til varmen??..

Anonymkode: e13de...b54

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vært fyllesyk engang, telles det?🙋‍♀️ Det var hvertfall helt for jævlig, men kom meg jo gjennom det også

Anonymkode: 8a359...2a2

AnonymBruker
Skrevet

Men jeg hadde helt klart reist med en forkjølelse😊

Anonymkode: 8a359...2a2

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du blitt sjuk rett før du skulle på ferie?

Nå har jeg blitt forkjølet å jeg reiser til Syden i morgen.. Men reiser like vell. Bare spent på om jeg blir dårligere eller ikke når jeg kommer  et til varmen??..

Du skal ikke fly med forkjølelse, verken for din egen del eller for andres del. 

Blir du nektet å stige ombord, får du ingen dekning av en reiseforsikring. Avbestiller du frivillig dekker avbestillingsforsikring på reiseforsikringen du bør ha. 

Å smitte ut et helt fly er temmelig egoistisk. Håper du blir nektet om du ikke tar til vett selv.

Anonymkode: 39d04...f2d

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du skal ikke fly med forkjølelse, verken for din egen del eller for andres del. 

Blir du nektet å stige ombord, får du ingen dekning av en reiseforsikring. Avbestiller du frivillig dekker avbestillingsforsikring på reiseforsikringen du bør ha. 

Å smitte ut et helt fly er temmelig egoistisk. Håper du blir nektet om du ikke tar til vett selv.

Anonymkode: 39d04...f2d

Det er snakk om en forkjølelse, ikke ebola eller byllepest

Anonymkode: 7cc32...809

• Liker 7
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er snakk om en forkjølelse, ikke ebola eller byllepest

Anonymkode: 7cc32...809

Ja vel. Så du synes det er ok å risikerer å smitte flere hundre mennesker slik at de blir syke i 3+ dager? Da er du i tilfellet en komplett idiot. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke feber..

Er bare litt forkjølt.. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Folk på kvinneguiden altså....:ler:

:kalle::hjerter_rundt::blomst:

Anonymkode: 532c3...0f4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, FrodeF skrev:

Ja vel. Så du synes det er ok å risikerer å smitte flere hundre mennesker slik at de blir syke i 3+ dager? Da er du i tilfellet en komplett idiot. 

Jeg må le... Alle som omgås mennesker risikerer kontakt med et utall virus. Å bli forkjølt i 3+ dager er en del av livet. Get over it! Skulle tatt seg ut om alle forkjølte mennesker skulle isolere seg! 

Anonymkode: ad80e...adc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ta med nesespray, kan gjøre veldig vondt i bihuler når man er forkjølet og flyr. Ellers tar man jo med antibac og er påpasselig med å hoste i armkroken.

Anonymkode: eb891...b3b

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...