Gå til innhold

sex kun for sex? eller holde standarden og vike unna?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

har en bekjent som virkelig vil ha meg inn i sin kortstokk. jeg har aldri turt å være en "FF". det litt unaturlig meg. men samtidig ser jeg ikke grunn til hvorfor det sku være et problem heller. jeg er tross alt 30 år og jeg har da behov jeg og. og han er veldig kjekk. kanskje jeg til og med lærer noe, blir tryggere på egen kropp. jeg er ikke så supererfaren. aldri hatt trekant, ikke vert så utforskende. veier også litt mye i forhold til min korte høyde. er god og runs på en måte. likevel vil denne høye mørke kjekke mannen, praktisere sine ville seksuelle fantasier med meg. 

det som skremmer meg, jeg har aldri ligget med en mørk mann, og min uerfarenhet og usikkerhet som gjør meg både skenert og klumsete. han. som er oslo poppis, har trekant med vakre modeller og er meget utfordrende og har mye erfaring. 

så jeg lurer på og prøve, mulig feile, drite meg ut eller droppe det og ikke utsette meg for det. 

jeg overtenker så sykt!!! men må ta et valg snart. han maser før hver jækla helg.. er drit lei maset, men må gi et tydelig svar for hittil har jeg vert villig men utilgjenglig. så.. nå må eg ta et valg.... men kjenner jeg er livredd 

Anonymkode: 7076b...754

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dump ham! 

Anonymkode: b0d2e...cb9

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

har en bekjent som virkelig vil ha meg inn i sin kortstokk.

Høres ut som en hallik. 

Anonymkode: 64599...9e4

AnonymBruker
Skrevet

Tja, om du har lyst, og er klar til å gå vidare utan han, så er det berre å takke ja;)

Anonymkode: 4ae60...606

AnonymBruker
Skrevet

nei er ikke et troll. men fikk så lite redpons her så jeg laget en post et anneg stedsom ga meg litt selvinsikt på egene følelser rund dette. fyren er dumpet og jeg føler meg meget bra. har ignorert han på kontaktlistene så jeg slipper mas fremmover hvis han ikk godtar mitt valg. hvorfor endre en av de sjeldne gode tingene i verden ved meg. kostbarheten. ellers takk. god og ta et calg og holde  sin standard oppe. og jeg er glad og fornøyd med å aldri liggi med en mørk mann. det er ikke naturlig for meg og assosiere meg seksuelt med utenlandske menn.  

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

nei er ikke et troll.

..

hvorfor endre en av de sjeldne gode tingene i verden ved meg. kostbarheten.

..

og jeg er glad og fornøyd med å aldri liggi med en mørk mann. det er ikke naturlig for meg og assosiere meg seksuelt med utenlandske menn.  

Ikke et troll, bare en smårasist som har seksualmoral fra 1600-tallet?

Anonymkode: 904f8...1bb

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

har en bekjent som virkelig vil ha meg inn i sin kortstokk. jeg har aldri turt å være en "FF". det litt unaturlig meg. men samtidig ser jeg ikke grunn til hvorfor det sku være et problem heller. jeg er tross alt 30 år og jeg har da behov jeg og. og han er veldig kjekk. kanskje jeg til og med lærer noe, blir tryggere på egen kropp. jeg er ikke så supererfaren. aldri hatt trekant, ikke vert så utforskende. veier også litt mye i forhold til min korte høyde. er god og runs på en måte. likevel vil denne høye mørke kjekke mannen, praktisere sine ville seksuelle fantasier med meg. 

det som skremmer meg, jeg har aldri ligget med en mørk mann, og min uerfarenhet og usikkerhet som gjør meg både skenert og klumsete. han. som er oslo poppis, har trekant med vakre modeller og er meget utfordrende og har mye erfaring. 

så jeg lurer på og prøve, mulig feile, drite meg ut eller droppe det og ikke utsette meg for det. 

jeg overtenker så sykt!!! men må ta et valg snart. han maser før hver jækla helg.. er drit lei maset, men må gi et tydelig svar for hittil har jeg vert villig men utilgjenglig. så.. nå må eg ta et valg.... men kjenner jeg er livredd 

Du er 30. Har ikke du lagt årene som tøs bak deg i tidlig 20 årene? FF opplegg går aldri bra. Har vært på KG i 5 år og alle FF trådene som kommer opp ender damene opp med følelser og bittre fordi mannfolkene behandler dere akkurat som hva dere er. En kvinne uten respekt for seg selv får selvsagt ikke respekt

Anonymkode: 17a3a...b1d

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke et troll, bare en smårasist som har seksualmoral fra 1600-tallet?

Anonymkode: 904f8...1bb

Er man troll fordi man har andre meninger? Gud bedre...ble du krenka? Eller prinsessesur😂😅

Anonymkode: 17a3a...b1d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...