AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #1 Skrevet 2. januar 2019 Ja, som det står, så malte jeg meg inn i et hjørne. Saken er den, at jeg driver og maler stuegolvet - og jeg har nok vært litt i mine egne tanker ja mens jeg holdt på, for da jeg var nesten ferdig så finner jeg meg selv i et hjørne uten vindu eller dør i nærheten. Malingen skal bruke 3 timer på å bli støvtørr. Kan jeg gå på malingen når den er støvtørr? Uansett kan jeg ikke stå her i 3 timer. Hva gjør jeg nå, kloke KGere? Anonymkode: 2d65c...5a5
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #2 Skrevet 2. januar 2019 Jeg har lite strøm også og ingen lader på meg. Dette haster! 😂 Anonymkode: 2d65c...5a5
Gjest Dævendøtte Skrevet 2. januar 2019 #3 Skrevet 2. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, som det står, så malte jeg meg inn i et hjørne. Saken er den, at jeg driver og maler stuegolvet - og jeg har nok vært litt i mine egne tanker ja mens jeg holdt på, for da jeg var nesten ferdig så finner jeg meg selv i et hjørne uten vindu eller dør i nærheten. Malingen skal bruke 3 timer på å bli støvtørr. Kan jeg gå på malingen når den er støvtørr? Uansett kan jeg ikke stå her i 3 timer. Hva gjør jeg nå, kloke KGere? Anonymkode: 2d65c...5a5 Du må nok gå tilbake på malingen og male på nytt der du har gått. Støvtørr hjelper lite mot fotspor
solmåneogstjerner Skrevet 2. januar 2019 #4 Skrevet 2. januar 2019 Er det sant? Uff. Ja du må enten vente eller så må du bare gå over. Når den er støvtørr så betyr ikke det at den tåler en kroppsvekt altså. Jeg ville prøvd å gått der du vet du skal ha møbler eller tepper... 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #5 Skrevet 2. januar 2019 Akkurat nå, Dævendøtte skrev: Du må nok gå tilbake på malingen og male på nytt der du har gått. Støvtørr hjelper lite mot fotspor Takk for hjelpen! Anonymkode: 2d65c...5a5 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #6 Skrevet 2. januar 2019 Akkurat nå, solmåneogstjerner skrev: Er det sant? Uff. Ja du må enten vente eller så må du bare gå over. Når den er støvtørr så betyr ikke det at den tåler en kroppsvekt altså. Jeg ville prøvd å gått der du vet du skal ha møbler eller tepper... Takk for hjelpen! Anonymkode: 2d65c...5a5 2
Gjest Dævendøtte Skrevet 2. januar 2019 #7 Skrevet 2. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Takk for hjelpen! Anonymkode: 2d65c...5a5 Det var så lite Var nok ikke mye til hjelp heller, men er eneste alternativ om du ikke vil sitte i hjørnet til i morgen.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #8 Skrevet 2. januar 2019 Akkurat nå, Dævendøtte skrev: Det var så lite Var nok ikke mye til hjelp heller, men er eneste alternativ om du ikke vil sitte i hjørnet til i morgen. Jo det var mye til hjelp Jeg var helt rådvill her jeg sto 😁 Anonymkode: 2d65c...5a5
solmåneogstjerner Skrevet 2. januar 2019 #9 Skrevet 2. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for hjelpen! Anonymkode: 2d65c...5a5 Du kommer jo til å sette merker. Jeg anbefaler å bruke litt fint sandpapir der før du maler over. Men vent til malingen er helt tørr (et par dager kanskje) 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #10 Skrevet 2. januar 2019 1 minutt siden, solmåneogstjerner skrev: Du kommer jo til å sette merker. Jeg anbefaler å bruke litt fint sandpapir der før du maler over. Men vent til malingen er helt tørr (et par dager kanskje) Takk for gode råd! Anonymkode: 2d65c...5a5 1
Sparkling_Pink Skrevet 2. januar 2019 #11 Skrevet 2. januar 2019 Gi oss gjerne oppdatering på om det ble fotspor og om du fikk malt over. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå