Gå til innhold

Limt fast porten på dugnad

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fikk jobb som å male siden malingen var så og si falmet av på porten som vi har til boretslaget. Etter noen timer hvor den var blitt tørket så får jeg ikke lenger porten opp??? Jeg tror jeg har tatt feil form for maling i skuret. Ikke tal om jeg får opp den porten. Jeg vet ikke hva jeg brukte heller. Hva kan jeg bruke for å få løsnet dette opp?

Anonymkode: 139c7...324

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tørket maling fungerer som lim. Ville gått over der det er malt med en kniv og løsnet. Eventuelt fått hjelp og prøvd å legge all kraft til. 

Anonymkode: 741d0...a31

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk jobb som å male siden malingen var så og si falmet av på porten som vi har til boretslaget. Etter noen timer hvor den var blitt tørket så får jeg ikke lenger porten opp??? Jeg tror jeg har tatt feil form for maling i skuret. Ikke tal om jeg får opp den porten. Jeg vet ikke hva jeg brukte heller. Hva kan jeg bruke for å få løsnet dette opp?

Anonymkode: 139c7...324

Hvem lukket porten etter at den ble malt? Har du bilde av porten, slik at man kan se hvor den er sammenlimt av malingen? Mulig du får brekt  opp porten med et verktøy. Eller spør et styremedlem eller vaktmester om hjelp.

Anonymkode: cf842...fbe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...